BTC USD 23,608.7 Gold USD 1,790.38
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Cage/Sangkar Sugar Glider

EncikEx

Legendary Member
gem
Messages
12,113
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,113
Reaction score
175
Points
123
salam

aku nak tanya berapa harga cage utk sugar glider yang tinggi dlm 3 kaki tu ?

kalau area melaka ni mana nak carik ?
dan kalau sesape forumer CG ni ada jual, bley bgtau ye
tq

:)cgrock
 
Sponsored Post

brozul

Super Active Member
Messages
8,469
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
salam

aku nak tanya berapa harga cage utk sugar glider yang tinggi dlm 3 kaki tu ?

kalau area melaka ni mana nak carik ?
dan kalau sesape forumer CG ni ada jual, bley bgtau ye
tq

:)cgrock

wah geng... nak bela ke?
 

EncikEx

Legendary Member
gem
Messages
12,113
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,113
Reaction score
175
Points
123
aik... takde sasape tau ke ?
 

Zarith

Active Member
Messages
2,029
Joined
Dec 14, 2011
Messages
2,029
Reaction score
0
Points
20
cage

Nak yang macam ni ke?

cagef.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

ada 2 pilihan warna, iaitu putih & hitam

1 set = 1 cage + 3 bekas makanan + 2 batang kayu + 1 pelapik cage

RM 250.00 sekali courier ke melaka.


Aksesori dah ada ke?
 

fanlee

Legendary Member
gem
Messages
14,022
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
aritue aku beli rm120 je
ade yg baru nie besar sikit rm160
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register