BTC USD 68,492.4 Gold USD 2,343.89
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cabul dalam ambulans

hmm.. teruk nyer orang zaman sekrg nih..

macam-macam bole jadi..:-?

ish..ish..ish..:eek:

dunia sekrg dah semakin kejam..
:eek: :-?
Oleh Mohd Sabran Md Sani

KUALA LUMPUR: Seorang sukarelawan tetap Jabatan Pertahanan Awam (JPA3), dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini, semalam atas tuduhan mencabul kehormatan seorang wanita berusia 23 tahun pada 7 April lalu....
aku ingat kat UGANDA ka NICARAGUA ka sbb kat sana mana moden macam kita lagi...

adakah kemodenan spt ini yg kita idam2kan ada pada bangsa kita..
50thn merdeka 50thn memerintah....kemana arah tuju budaya dan bangsa kita...;);)

...........dahhhhhhhh Lamaaaaaa Dahhhhhhhhh.......!!!!!!!!
 
Sponsored Post



alaa..bukan setakat doctor jer..

ustaz..yang janggut panjang berjela pun ader yg amik kesempatan..

inikan pulak manusia biasa..

ishk..ishk..ishk..

aper daa..:-?


ustaz tu manusia luar biasa ek? ustaz yg mcm tu bagi aku hanyalah ustaz celup.. xlyk dipanggil ustaz.. klo benar2 die seorang ustaz, takkn tergamak nk wat perkara mungkar..
 
nih mungkin awek tu seksi kot... mane la die blh tahan.
tp tak elok la sampai nama JPA3 pon termasuk skali...
JPA3 tu banyak membantu masyarakat la.

p/s - nak buat jahat jgn libatkn tempat keje n baju company.. hehehe

nafsu kalau takleh kawal, mcm² boleh jd, nenek kena rogol, budak 6 bulan kena rogol, ape citer?
Kalau awek tu seksi pun, dia kan tgh sakit. kancing gigi boleh bwk maut gak. kalo x, takde la dak² kena suntik vaksin tetanus tu.

Semua atas nafsu ngan akal masing-masing.
 
nafsu kalau takleh kawal, mcm² boleh jd, nenek kena rogol, budak 6 bulan kena rogol, ape citer?
Kalau awek tu seksi pun, dia kan tgh sakit. kancing gigi boleh bwk maut gak. kalo x, takde la dak² kena suntik vaksin tetanus tu.

Semua atas nafsu ngan akal masing-masing.

betul la tu nafsu mmg tak leh nk kawal.. tp aku rase otak die tak berfungsi la sbb tu la die belasah jer... nasib la tak teruk lagi.
 
ustaz tu manusia luar biasa ek? ustaz yg mcm tu bagi aku hanyalah ustaz celup.. xlyk dipanggil ustaz.. klo benar2 die seorang ustaz, takkn tergamak nk wat perkara mungkar..

Aku setuju dengan pendapat kau..

just panggey ustaz but kurank / tiada ilmu agama..
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register