Education Budak hisap gam

CG Sponsors




akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,869
Reaction score
1,686
Points
151
Budak hisap gam

 
Sponsored Post

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,770
Reaction score
2,054
Points
201
habis rosak otak...sayangnya...budak lagi tu....
 

lats840

Active Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,121
Reaction score
247
Points
43
Ape nk jd anak melayu ni....
Yg ber tik tok... Yg ber gam.. Yg ber rempit... Yg ber scammer.... Yg ber politaik...

Punah... Makin mencabar nk bosar kan anak zaman skrg ni ha....
Doa bior jauh la dari pnyakit mcm ni....
Luruh hati mak ayah tgk anak jadi mcm ni ha...
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,869
Reaction score
1,686
Points
151
Biasheeee laa kakkk
Kita remajeer :D

Kepala naikkk
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
22,105
Reaction score
2,082
Points
201
satu je nak cakap. Hebat ganung lening.
 

makcikcomei

Active Member
Joined
Dec 3, 2010
Messages
1,816
Reaction score
196
Points
33
Kesian. Moga ada badan hulurkan bantuan.
Mana pergi mak ayah yang menjadikan mereka keluar ke muka bumi ni? Atau mak ayah juga sealiran mereka?

Mereka perlukan bimbingan... Bila mak ayah tak mampu jalankan amanah, masyarakat setempat kena mainkan peranan
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,546
Reaction score
435
Points
131
Budak hisap gam

isinye kaler kuning,gam jenama dunlop tu rasanya,x sedap, lagi sedap cap senapang tin hijau,boleh melepasi apmosfera leh naik ke bulan hahahahhaha...
aku pernah la terlibat sbb salah pilih kawan,
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,869
Reaction score
1,686
Points
151
isinye kaler kuning,gam jenama dunlop tu rasanya,x sedap, lagi sedap cap senapang tin hijau,boleh melepasi apmosfera leh naik ke bulan hahahahhaha...
aku pernah la terlibat sbb salah pilih kawan,
1603336796577.jpeg
yes..kita semua penah lalui n ada pengalaman..:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register