Wanted Botol kosong 500ml & 1.5liter

CG Sponsors




namasaya

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2011
Messages
4,345
Reaction score
32
Points
30
Assalamualaikum wbt...

berkenaan tajuk diatas,

siapa2 warga cg boleh tlg bg idea kat mane sy nak dapatkan botol yg bersaiz 500ml & 1.5liter

sy kat kelantan

tq

p/s: nak tanya harga mineral tesco brape sen erk klu beli banyak,klu murah,nak rembat botol air tesco je...:D
 
Sponsored Post

pajamada

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2011
Messages
2,979
Reaction score
1,318
Points
106
kat sini ade kedai name RAKAN
kedai jual barang2 kek

botol tu mmg die jual kosong.bersih cantik. tapi tak prasan brape harge
 

namasaya

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2011
Messages
4,345
Reaction score
32
Points
30
kat sini ade kedai name RAKAN
kedai jual barang2 kek

botol tu mmg die jual kosong.bersih cantik. tapi tak prasan brape harge
kat sini 2 mana...:-?

sy klu bleh nak kat area kelantan..senang nak g ambik...:">
 

pajamada

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2011
Messages
2,979
Reaction score
1,318
Points
106
hehehe
sorry
semenyih, kajang, bb bangi pun ade

kat sane, dekat2 golok takde ke tt??
 

nofa

Active+ Member
Joined
Jul 13, 2007
Messages
2,727
Reaction score
9
Points
25
tt kat kelantan yea area mana kawan saya byk kumpul benda ni kalau tt nak saya boleh bawak jumpa dia
 

namasaya

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2011
Messages
4,345
Reaction score
32
Points
30
tt kat kelantan yea area mana kawan saya byk kumpul benda ni kalau tt nak saya boleh bawak jumpa dia
kat kb,pasir mas & sekitar berdekatan....tp jgn sampai gua musang plk:D...bleh sms kat phone sy 019-6416296
 

namasaya

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2011
Messages
4,345
Reaction score
32
Points
30
klu bleh botol mineral...xnak botol bekas air gas...nati xkaw tuak nak jual...:">
 
Sponsored Post
Top
Log in Register