BTC USD 54,370.4 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

aurat wanita

puspawangi

Fun Poster
Messages
117
Joined
Dec 13, 2009
Messages
117
Reaction score
1
Points
15
wangi nk tnya warga CG yang tahu la..dosa pmpuan yg pakai ketat2 ngn yg xkai tudung sama x?sbb skg ni mcm ni..kalo tgk pun kat luar sana..even yg pakai baju blaus ke yg ala2 jubah pun figure jgk..mcm dlm majalah tu..huhu..pandangan je la ni yee..sbb TT rasanya sama je
 
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Messages
182,199
Paid Membership
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,199
Reaction score
94
Points
1,020
kena tanye ustaz ni ... kalau pakaian tu boleh menjolok walau pun sedikit ... pada pandangan lelaki .. dah dosa tu ...

kalau tak silap la ...

korang lak ?
 

mie86

Fun Poster
Messages
138
Joined
Dec 1, 2009
Messages
138
Reaction score
0
Points
10
mmm patutla bau wangi..rupenye thread ni yg berbau wangi..mesti ramai yg singgah nnt..:D
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Messages
76,139
Paid Membership
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
hye TT,adakah anda perempuan atau lelaki yang menyamar? :p
 

hanz

Active+ Member
Messages
3,075
Joined
Sep 5, 2008
Messages
3,075
Reaction score
2
Points
25
nie kene tye ustaz nie..huhu
 

mie86

Fun Poster
Messages
138
Joined
Dec 1, 2009
Messages
138
Reaction score
0
Points
10
pakai ketat2 tu pn menampakkan bentuk tubuh badan dan dikira berdosa..Nabi S.A.W sgt menggalakkan wanita yg menambahkn pakaian yg dipakainya..salah sa2 sbabnya utk tidak menampakkan bentuk tubuh badan wanita tersebut..

Psal bertudung ni plak..mmg wajib pakai..walaupun dia berzina contohnya.. tp dia bertudung..dosa hanya pada zinanya..tp kalo dia xbertudung dan berzina lg...dosanya pada xbertudung dan berzina..sekurang kuranya dgn bertudung dpat mengurangkan dia dari melakukan kslahan di tempat awam..msti dia malu masa bertudung nk msuk club malam kn..

tp kalo bleh yg bertudung tu elakkan la berbuat maksiat kt tempat2 awam(lagi2 la kt tmpat tersembunyi)..org kafir tgk dia akan pk negatif kt agama kita..

:)
 

maliq7776

Super Active Member
Messages
7,835
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
tt ni laki kot..kalo perempuan..alhamdulilah..

bagi aku, sumer yang pakai2 ketat2 ni memang pasti dosa..nak pulak yang pakej dua2 ade..pakai ketat dan tak tudung..lagi la jeng..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register