Ape pendapat anda....

CG Sponsors




bangjed

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2009
Messages
10,284
Reaction score
13
Points
120
salam..sila beri pendpt anda tentang lelaki/wanita
yg menutup aurat,puasa tak tinggal,baik,tunaikan zakat
dll..tetapi tak tunaikan solat 5 waktu..:-?sila beri
pendpt anda!blh kita kongsikan bersama insyallah bawa
kebaikan(manfaat) kpd smue...tq..

:)cgrock:">:)cgrock
 
Sponsored Post

izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
kena tanya ustad ni.. tapi sembahyang tiang agama...so pikirkan la :)
 

hazirah

Super Active Member
Joined
Jan 9, 2009
Messages
6,907
Reaction score
100
Points
73
smayang tiang agama... yg pertama skali ditanya bila mati kan solat..

tah aku pun ada juga kawan2 yg tutup aurat lengkap puasa suma tp jrg2 smayang... duk umah ok lg, kalau g jalan2 aku je yg susah hati nak cari tempat smayang sorg2 erm...

aku pun x tinggi agama sgt tp pendapat aku je la smayang le no. 1 benda yg membezakan org islam ngan org bkn islam....
 

bangjed

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2009
Messages
10,284
Reaction score
13
Points
120
smayang tiang agama... yg pertama skali ditanya bila mati kan solat..

tah aku pun ada juga kawan2 yg tutup aurat lengkap puasa suma tp jrg2 smayang... duk umah ok lg, kalau g jalan2 aku je yg susah hati nak cari tempat smayang sorg2 erm...

aku pun x tinggi agama sgt tp pendapat aku je la smayang le no. 1 benda yg membezakan org islam ngan org bkn islam....
bagus awk nie!! sape nak cari calon camnie lah org nyer!!
he he he :D
 

dyla shahri

CG Top Poster Club
Joined
Dec 2, 2009
Messages
22,919
Reaction score
1,040
Points
191
itu semua urusan Allah,
tp kte sbg umat islam haruslah saling menasihati dan mengingatkan antara satu sama lain....
 

srikandi_syahid

Active Member
Joined
Oct 22, 2009
Messages
1,052
Reaction score
6
Points
25
Bangjed...
Minyak dan air xkn bcampur...:)
Dose Pahala dia ttp dkira...bab2 amal nie xde le mslh...:D
mslhnye dcni adlh bab maruah...:-?
Jika pkr semudah memakai tdung dia xbley wat..bgmne nk menjaga pkr yg sgt susah spti mjg mruah seorg Isteri...#:-S:)cgrock
 

heavenly_king

Fun Poster
Joined
Jul 22, 2007
Messages
874
Reaction score
0
Points
10
salam..sila beri pendpt anda tentang lelaki/wanita
yg menutup aurat,puasa tak tinggal,baik,tunaikan zakat
dll..tetapi tak tunaikan solat 5 waktu..:-?sila beri
pendpt anda!blh kita kongsikan bersama insyallah bawa
kebaikan(manfaat) kpd smue...tq..

:)cgrock:">:)cgrock
Bg aku berdosalah..... Sebab sembahyang tu rukun islam.... yg rukun xbuat mcm mana.......

Tapi, jgnlah nnt ada ckp, walaupun aku xpakai tudung, tapi aku xpernah tinggal sembahyang...... Sbb aku dah byk jumpa minah2 yg mcm ni...... Haram tetap haram.......
 

srikandi_syahid

Active Member
Joined
Oct 22, 2009
Messages
1,052
Reaction score
6
Points
25
smayang tiang agama... yg pertama skali ditanya bila mati kan solat..

tah aku pun ada juga kawan2 yg tutup aurat lengkap puasa suma tp jrg2 smayang... duk umah ok lg, kalau g jalan2 aku je yg susah hati nak cari tempat smayang sorg2 erm...

aku pun x tinggi agama sgt tp pendapat aku je la smayang le no. 1 benda yg membezakan org islam ngan org bkn islam....
Bgus le awk...:)
muka pun comel..huhuhuhu..
tinggal solat tue sme spti mruntuhkan agama..mcm yg Yahudi slu wat tue..#:-S~X(
so jgn tinggal solat k...:):)
tp nnti da kahwin pki tudung k,cian abg...stiap saat awk xpki tudung dpn bkn Muhrim dia bdose & jd Dayus...:eek::(:((
Tp bgus le..kawan sy pun rmi pki tdung tp solat ikut mood..:(scam
tp klu solat & btudung lg baik kan?...:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register