"Apa barang kerja Hari Sabtu..."

CG Sponsors




aHmadDaniEL

Banned
Joined
Jul 20, 2008
Messages
18,080
Reaction score
6
Points
115
masuk kerja dah ni.....:)):))

apa barng kerja ari sabtu...:))
 
Sponsored Post

tawkeyestate

Active Member
Joined
Jul 6, 2007
Messages
1,642
Reaction score
7
Points
25
masuk kerja dah ni.....:)):))

apa barng kerja ari sabtu...:))
aku pun dah masuk kerja jam 5.45am td...:p
kalau aku tak kerja hari sabtu kang tak cukup pengeluaran minyak sawit negara, tak cukup kang byr installment sukhoi m27 dgn kapal selam c4 najib tu...:p:))
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Hari Untuk Melintah
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
semalam, aku bertanya pada salah sorang mamat cg nih gak sama ada dia bekerja hari ni (sabtu). Tapi tu lah jawapannya "apa barang sabtu pn nak kerja". So, aku terfikir x best ke kerja hari sabtu? Apa kurangnya orang yang bekerja, apa lebihnya orang x bekerja hari sabtu? Apa pendapat korang? Kerja ke hari nih? Bengang ke kena kerja hari ni?:d:d:d
dapat overtime !!! Masyuukkkkk :d
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
Semalam, aku bertanya pada salah sorang mamat CG nih gak sama ada dia bekerja hari ni (Sabtu). Tapi tu lah jawapannya "apa barang Sabtu pn nak kerja". So, aku terfikir x best ke kerja hari Sabtu? Apa kurangnya orang yang bekerja, apa lebihnya orang x bekerja hari Sabtu? Apa pendapat korang? Kerja ke hari nih? Bengang ke kena kerja hari ni?:D:D:D
aku pon keje hari sabtu..........:((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register