"Apa barang kerja Hari Sabtu..."

CG Sponsors




Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Semalam, aku bertanya pada salah sorang mamat CG nih gak sama ada dia bekerja hari ni (Sabtu). Tapi tu lah jawapannya "apa barang Sabtu pn nak kerja". So, aku terfikir x best ke kerja hari Sabtu? Apa kurangnya orang yang bekerja, apa lebihnya orang x bekerja hari Sabtu? Apa pendapat korang? Kerja ke hari nih? Bengang ke kena kerja hari ni?:D:D:D
 
Sponsored Post

masreemie

Super Active Member
Joined
May 16, 2007
Messages
6,761
Reaction score
0
Points
60
apa barang keje... :)):)):))

ala tak kisah la kije ker idak yg penting happy...
tapi kalau kijer ari sabtu cam takbest coz takleh gi jln2... heheh...
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
ok je keje sbb half day....tp klu dpt cuti Sabtu lagi best. Sabtu minggu-3 je aku cuti...huhuhu
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
hari sabtu, biasanya skolah saya cuti......:">:">:">

kadang2 jer ada kelas untuk ganti cuti...:">:">:">

rugi, bnyk terlepas kartun hari sabtu klu skolah.......:">:">:">
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
xbesnye kalo hari sabtu ayah keje.....

xske! xske! xske!
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
ari sabtu paling best utk cuti..sbb ahad tu kalu nk gi jalan2 dah tak best..nnti dah teringat isnin ada kelas...hahaha
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
aku dah puas dah keje ari sabtu..since dah 7 bulan keje tmpt baru..sabtu adalah hari cuti aku huhu alhamdulillah..

kengkadang ada yg terpaksa datang opis utk buat keje..
sbb dateline dah dekat ke apa..

pos office lagi la sampai kul 5.30ptg keje hari sabtu ni kecuali 1st sabtu tiap2 bulan :D
 

mohd herman

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,194
Reaction score
22
Points
65
saya lak hari-hari kerja...7 hari seminggu...
pastu kadang2 lak hari-hari cuti...:D
 

secawankopi

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Oct 9, 2007
Messages
3,272
Reaction score
2
Points
25
cam ku kenal ke ayat tu....cess....ayam togel sungguh....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register