anda pernah kena tipu..

CG Sponsors




AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
salam all,

anda pernah kena tipu..meh share kat sini...sbgai teladan untuk org lain..
 
Sponsored Post

mohd herman

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
5,194
Reaction score
22
Points
65
biasalah tu Bro...
dah mmg adat manusia...
tipu menipu ni dah jadi mcm mainan...:)
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
Ni kira kes apa ni..kes..
Tipah tertipu ke..??
 

zerodecibal

Super Active Member
Joined
Jun 18, 2008
Messages
5,547
Reaction score
5
Points
65
aku pernah kena tipu dgn davidol.... dulu dia kata dia awek.... rupanya dia jantan macho badan berketul2
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
aku pernah kena tipu dgn davidol.... dulu dia kata dia awek.... rupanya dia jantan macho badan berketul2
yalah..ko bro...ada2 je...kang aku gigit telinga ko baru tau..
 

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
pernah....

macam2.... duit... kereta... aweks... heheh..hehhe..

semua ketentuan Allah.... kena redha... :D
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
ler...dulu kiter pun pernah gak kena tipu dgn member sekampung nie...habis duit kite beribu2 taw..pasal keciankan kat dier kiter pun bagi ler..tp sampai skrg x byr pun...takpe kiter pun malas nak meminta2 nie...kalau dier nak byr, byr ler kalau tak takpe ler...sendiri mau ingat jelah..:(
 
Sponsored Post
Top
Log in Register