Kena LOTERI beb..!! Pernah??

CG Sponsors




azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,623
Reaction score
151
Points
73
wa minta maaf awal2 la kalo thread sedemikian da ada...
cuma wa nak tanya kat lu org la...
lu org pernah kena LOTERI x..!!??
x kisah la apa jenis LOTERI pun...
kena nombor ker,menang peraduan ker...
apa perasaan korang biler nama korang naik..??
korang watper dgn hadiah korang menang tuh..??
korang pernah x menang dgn nombor yg korang amik waktu tgk org eksiden ker..
citer la eh kat sini..
 
Last edited:
Sponsored Post

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
8,299
Reaction score
591
Points
121
haram 2 klau mkn duit loteri nie
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
boss aku penah la........
200k++.........
aku tak main bende tue...........
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
jiran kakak aku pernah kena sampai 200k..
dgn duit tu dia beli umah...tapi org asyik masuk rompak jer..
biasa la duit haram...
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
saya malas nak main...

kalau main, selalu sgt kena......

huk3....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register