Alza vs Exora

Recommended Brokers


inmaroon

Junior Member
Joined
Feb 20, 2011
Messages
59
Reaction score
0
Points
6
personally tak kisah mpv ke hape... cuma rasa nak tukar keta je...

anak 3 org semua bawah 5 tahun..
 
Sponsored Post

imutm

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2010
Messages
2,604
Reaction score
1
Points
25
nak best ambik exora bold cfe..hehe...aku dah 2 bulan guna..ok le...sebab tu je yang mampu...syukur dengan apa yang ada..
 

skyside

Active+ Member
Joined
Jul 1, 2009
Messages
3,718
Reaction score
28
Points
30
alza nak banding dengan exora?
silap banding tu..sorila alza owner perasan mpv..
kalau nak mpv ambik exora..sekian terima kasih

haha.sentap nok..:))

aku mmg vote exora le sbb aku pn pakai exora:)cgrock
merata dah pegi semenanjung ni.
bln depan cukup 1thn pakai mileage dh dkt 30,000km:)paid

p/s:mmg selesa n besar smpkan aku beli almari kt KL pun boleh sumbat bw blk Kemaman:))
 

ady telco

Freshie
Joined
May 9, 2011
Messages
34
Reaction score
0
Points
6
alza lah d best klu compare ngan exora... klu x caye try layan alza vs exora kat karak.... bye2... exora..... hahaha
 

hepiman

Active Member
Joined
Oct 25, 2011
Messages
1,154
Reaction score
23
Points
25
aku kt bukit tujuh blk kelate 2 exora terus aku potong..... hahaahha... body besar pakai 1.6 WTF
 

kurakuraganas

Fun Poster
Joined
Apr 20, 2012
Messages
850
Reaction score
4
Points
15
aku vote Alza...minyak jimat wt brulang p kje. jln jauh lg jimat woo. sc produa pn tebaik bg ak nk banding gn p*0t0N (ikt pngalaman pkai sendri. mmg Alza bkn mpv pn...tp berbaloi la utk ak yg bru ank sorg...mentenan pn murah...nk detail coba msk forum alza/ezora pnya kelab. compare je. usha pe prob
 

ezeynet

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
3
Points
65
alza nak banding dengan exora?
silap banding tu..sorila alza owner perasan mpv..
kalau nak mpv ambik exora..sekian terima kasih
baru je nak komen..
tengok2 aku dah komen lama dah..:))
 

ezeynet

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
3
Points
65
alza tekan minyak sampai berlubang lantai merc pun kalah..:))
 

maxbiz77

Active+ Member
Joined
Jan 4, 2007
Messages
3,665
Reaction score
9
Points
25
personally tak kisah mpv ke hape... cuma rasa nak tukar keta je...

anak 3 org semua bawah 5 tahun..
anak 3 org bawah 5 thn yer.. derang nih tak akan membesar kot ek?.. kalu tak akan membesar.. amik ler alza. kalu depa makin membesar.. exora la jawabnya. pk sendiri aaa. simple jer.


ps: apa barang alza panggil mpv!!! alza nih wagon! :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register