BTC USD 20,186.2 Gold USD 1,719.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Along kasi sms

fms

CG Top Poster Club
gem
Messages
20,813
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,813
Reaction score
417
Points
141
dari +0178338810

RM0.00 business loan,
personal loan need cash rolling?
$10,000=2000 x 6 months
$100,000=9500 x 12 months
www.wangweicredit.com
pls 010-3104400

mane laa diorg dpt kontek no aku..
 
Sponsored Post

staticus

Active Member
Messages
2,071
Joined
Jan 9, 2011
Messages
2,071
Reaction score
18
Points
30
orang2 yang kianat seperti kakitangan bank dan juga kakitangan dept. HR.
 

[email protected]

Legendary Member
gem
Messages
16,705
Paid Membership
Joined
Nov 12, 2008
Messages
16,705
Reaction score
98
Points
135
Kalau sesapa rasa tera memorex buleh la buat modal
Pastu siap sedia la apa yg patut
 

SUPERFOREX_AEDIN

Legendary Member
gem
Messages
10,345
Joined
Oct 26, 2009
Messages
10,345
Reaction score
72
Points
130
pakai duit hutang memang senang tapi nak bayar balik memang payah...
aku lebih rela guna kereta lama dari beli baru...rasa bebas
 

buta it

Active Member
Messages
1,733
Joined
Jan 8, 2010
Messages
1,733
Reaction score
3
Points
25
pakai duit hutang memang senang tapi nak bayar balik memang payah...
aku lebih rela guna kereta lama dari beli baru...rasa bebas

klu beli x ada hutang tu 100% kita owner.. klu hutang 50% kita owner 50% bank owner.. ibarat kerete sewa bulanan kontrak.. klu kontrak gagal ikot kerete kena rampas nama plk busuk.. macam la loan beli rumah jugak..
 

SUPERFOREX_AEDIN

Legendary Member
gem
Messages
10,345
Joined
Oct 26, 2009
Messages
10,345
Reaction score
72
Points
130
klu beli x ada hutang tu 100% kita owner.. klu hutang 50% kita owner 50% bank owner.. ibarat kerete sewa bulanan kontrak.. klu kontrak gagal ikot kerete kena rampas nama plk busuk.. macam la loan beli rumah jugak..

yup,sebelum ni aku dah 3 kali beli kereta...2 dah setel dan tinggal satu lagi ada 2 tahun...lepas ni tobat taknak beli kereta..baik aku guna sampai jadi besi buruk...

bank ni sama je dengan along,cuma yang bezakan imej bank lagi bersih dari along sedangkan modus operandi sama..kalau sangkut, bank akan guna debt collector tagih hutang...

memang spesis kapitalis yahudi walau lembaga pengarah ada yang beragama islam..
 

sonche

Super Active Member
Messages
8,432
Paid Membership
Joined
Nov 22, 2006
Messages
8,432
Reaction score
50
Points
70
diorang dapat dari nombor yang kita letak kat signature atau pos iklan kat FB.

aku pun banyak dpt sms cenggini :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register