Aku mimpi kereta pelik

CG Sponsors




eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
Kali ni aku mimpi bawak kereta pelik.

Okay, kereta tu macam ni rupanya.. Dia bentuk luaran macam Toyota Vios lama (2003).. Tapi warna gold. Kemudian aku masuk dalam kereta tu.. Benda pelik aku ingat ialah stereng dia. Bentuk lonjong tapi bahagian lonjong tu menghala kearah kita. Aku kurang selesa sikit sebab perut sangkut kat streng haha.. Pastu dah la lonjong, dia terkedalam pulak bahagian tengah dia, macam buayan bayi atau mangkuk.. Dan dia besar..

Lepas tu gear. Gear dia manual, tapi digital. Digital sebab ada skrin la tunjuk nombor2 gear, dan gear2 tu disusun dalam keadaan membulat. Macam sistem iDrive tu bulat tapi ada nombor disekeliling dia dan tak ada tombol nak ubah gear tu.. Hanya guna gerakan tangan je dah masuk gear..

Lepas tu handling.. Mak aih senang bebenor nak terbabas.. Bila masuk rasa macam rendah je, padahal dari luar nampak macam Vios dan tak la rendah sangat mana pun.. Nak turn simpang susah sangat, mungkin sebab perut aku tersangkut kat stereng kut tapi susah la.. Lepas tu rendah dia paras pinggang perempuan sebab aku mimpi dah nak terlanggar orang dan aku nampak belakang dia je..

Agak2 kereta futuristik macam ni ada tak?
 
Sponsored Post

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,884
Reaction score
8,265
Points
716
cuba lukis skit...mudah kami nak bagi pendapat...:D :">
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
aku pun baru bgn tido.. nak lukis mende..
 

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,557
Reaction score
251
Points
131
tu ramalan masa depan tu..
ramalan yg ko akan perut boroi sbb nk pusing stereng pun xlepas.. tersangkut kt perut:eek::eek:
 

ejoybaik

Super Active Member
Joined
May 22, 2008
Messages
5,534
Reaction score
29
Points
70
aduyaiii...
pelik tol mimpi ko nih...
idea gear bulat tuh cam bes gak.. huhuh
 

azmimazda

Super Active Member
Joined
Jan 30, 2007
Messages
6,317
Reaction score
1
Points
65
isyk mimpi cuma mainan tido.. apa yg dpt dirumuskan ialah... TT mmg akan boroi nnti hehehehe...
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Alamat perut TT bakal memboyot....
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
tu ramalan masa depan tu..
ramalan yg ko akan perut boroi sbb nk pusing stereng pun xlepas.. tersangkut kt perut:eek::eek:
Kalau TT pompuan u tandanya nak mengandung tu...:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register