BTC USD 50,976.8 Gold USD 1,783.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aduh! mana tahan!

k_barus

Fun Poster
Messages
536
Joined
Nov 12, 2009
Messages
536
Reaction score
45
Points
20
Punggung dia bergegar, punggung aku pon bergegar. kami sama-sama sudah tak tahan!
aku sudah penat me......... (ehem) masih juga belum sampai-sampai, dan aku pon tak tahan dia semakin lagi tak tahan!

Dia terentak aku pon terentak.kami semakin tak tahan! kami sama-sama sehaluan
terusbergegar serta bergoyang-goyang macam nak......aku semakin ligat me............ (ehem) Arrrrr..aaaahhhhh..! Aduh! Mana tahan!

Kerana terlalu lama bergegar dan bergoyang, dia pun tak tahan lalu meraung
Arrrr..aaaah!
Aduh!
Mana tahan!
Arrrr..aaaahhhhhh!
Sampai kuar air mate aku meraung!
Aku pun berhenti dari mengayuh basikal tu!Kami sama-sama turun dari basikal.
Sambil menyangkung, kami memeriksa tayar basikal yang dah pancit tu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

- Aku dah kata, kita tak boleh naik basikal yang tayarnya dah pancit! -
- Nanti punggung kita pon sakit! -
- Kau nie degil lah! -
- Sudahlah! Kita repair aje dulu tayar basikal nieee dikedai basikal!
 
Sponsored Post

d_1

Freshie
Messages
10
Joined
Dec 15, 2009
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
tukar tayar kapal terbang la.., baru tak bocor...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register