ada tak... tips nak jadi kacak

CG Sponsors




apa maksud hensem


  • Total voters
    0

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,502
Reaction score
4,256
Points
196
Biasanya sejak dahulu hanya pompuan yg belajar cara2 nak bagi cantik kan....skrg dalam zaman moden.. lelaki juga perlu utk jadi hensem jugak....

ada ke tips ...petua... cara2 apa2 ke.. :)paid :)paid


mungkin ada yg fikir nak bagi diri tuh kacak walaupun diri x berapa hensem..

tp x salahkan :">:">






p/s kalau ada yg terasa maafkan aku lah yer... :p





:eek:
 
Last edited:
Sponsored Post

panarol

Fun Poster
Joined
Mar 26, 2010
Messages
554
Reaction score
7
Points
15
syukur dengan aper yang ader...
kalau hensen Alhamdulillah...
kalau sebaliknya pasti ader hikmah...

murahkan senyuman sepanjang hari...
secara x langsung seri wajah tu akan terlihat...
 

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,502
Reaction score
4,256
Points
196
syukur dengan aper yang ader...
kalau hensen Alhamdulillah...
kalau sebaliknya pasti ader hikmah...

murahkan senyuman sepanjang hari...
secara x langsung seri wajah tu akan terlihat...
betul2

pointnyer...

senyuman akan buatkan wajah itu tidak jemu utk dilihat...
:)cgrock:)cgrock
 

gadgetmall

Super Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
7,064
Reaction score
32
Points
70
haha..
thread xbley blah..
pkai baju kemeje smart2..
ubah hair styling..
 

akukurt

Legendary Member
Joined
Feb 9, 2010
Messages
10,592
Reaction score
60
Points
120
wakaka.. lawak gile thread ni..

jaga kebersihan, workout badan sikit kasik ketul2.. hahaha
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
janji sentiasa kemas dalam penampilan...pastu jaga kebersihan... sume bulu sila cukur...elakkan nafas berbau...sentiasa wangi.....pasti hensem dimata wanita...
 

panarol

Fun Poster
Joined
Mar 26, 2010
Messages
554
Reaction score
7
Points
15
realiti sekarang...
kalau poket tebal...
muka pecah pon orang suker jer tengok
 

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,502
Reaction score
4,256
Points
196
komen dari laki jer.. banyak, pompuan camner :-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register