BTC USD 66,362.8 Gold USD 2,333.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

20 Eksiden Tempat Sama Setahun

Sponsored Post

Area kat mana ni? Kat papan tanda macam dekat dengan simpang ke pasir mas, kterengganu etc

ni area kota bharu dekat dgn kg sireh jabatan sultan yahya petra.. makhluk2 kelantan bawa kenderaan mmg ikut suka mak bapak dia jer..nak uturn nak lintas.. berhenti ikut duka..yg lagi jilake berebut2 macam paria di negara india...padahal signal nak masuk simpang jer tu....hakikat la tu.. sbb aku pun org kelate aku tau la perangai mangkuk2 ni cam mana bawa kenderaan..mentaliti kelas ketiga..lg satu struktur jalanraya..patutnya kerajaan negeri reti2 la buat divider situ..
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register