10sen, apa korang buat.....

CG Sponsors




onbehalf

Active+ Member
Joined
Sep 13, 2007
Messages
4,805
Reaction score
1
Points
25
aku pun dah tak tahu nak tanya apa lagi dlm cg ni.... jadi skrang ni satu sekmen khas dibuka..

"APA KORANG BUAT DENGAN DUIT SEPOSEN" :-?
 
Last edited:
Sponsored Post

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
apsal lepat kat foodcourt opis aku tiba2 jd nipis plk??:-?
 

onbehalf

Active+ Member
Joined
Sep 13, 2007
Messages
4,805
Reaction score
1
Points
25
thread ni same cam thread the great..
jap lagi kena merge la..
get ready!!!
:-? macam thread the great... heuheuhe siapa the great... hmmm kena merge.... abih aku nak wat macamna... merge pun merge ler :eek::eek:
 

onbehalf

Active+ Member
Joined
Sep 13, 2007
Messages
4,805
Reaction score
1
Points
25
apsal lepat kat foodcourt opis aku tiba2 jd nipis plk??:-?

manalaaaa aku foodcourt ko pun pakai lantai apa aaa? mungkin lantai tu kena air limau nipis kot :)):))​
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531

manalaaaa aku foodcourt ko pun pakai lantai apa aaa? mungkin lantai tu kena air limau nipis kot :)):))​
aku tanya psl lepat,bukan lantai
ko ni mmg pidofilia la
:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register