BTC USD 22,981.4 Gold USD 1,870.74
Time now: Jun 1, 12:00 AM

wanita

  1. dloanman

    Viral Gadis gagah selamba angkat setandan kelapa sawit, dah macam tong gas tu

    Gadis ini selamba angkat setandan kelapa sawit, dah macam tong gas tu Gadis ini selamba angkat setandan kelapa sawit, dah macam tong gas tu. Jantḭna dan kudrẫt seorang perempuan tidak menjadi masalah buat gadis berusia 20 tahun ini untuk melakukan kerja-kerja bɛrat. Walaupun mempunyai fizḭkal...
  2. dloanman

    Viral Wanita dedah taktik ‘founder’ tiba-tiba jadi kaya, produk pun orang tak kenal

    Taktik founder kosmetik ini terbongkar, “buat-buat jadi jutawan je sebenarnya” KAMAL SUBLI Taktik founder kosmetik ini terbongkar, “buat-buat jadi jutawan je sebenarnya”. Kebanyakan founder produk kosmetik dan kecantikan di Malaysia ini mengamalkan gaya hidup mewah dan selalu tayang kemewahan...
  3. dloanman

    10 Rahsia Sisi Gelap Dunia Artis Kpop Yang Ramai Tak Tahu

    Tidak dinafikan bahawa ramai artis-artis Korea aka kpop ‘tumbuh bagai cendawan selepas hujan’ kerana lagu2 juga lakonan dan penampilan mereka sangat digilai ramai. Kalau peminat Malaysia pergi menonton konsert artis Korea, macam mana sebenarnya keadaan mereka? Tidak lain tidak bukan pastinya...
  4. TXT

    Others Selamat Hari Wanita Sedunia 2022

    Sedulang lauk sepinggan nasi, Mari dimakan bersama teman; Hargai wanita yang ada disisi, Sungguh hebat jasa kalian. BERNAMA mengucapkan Selamat Menyambut Hari Wanita Sedunia 2022 💕 ‘Saksama Bersama’ 💕
  5. dloanman

    Viral Wanita minta bantuan anak nak pakai lampin berjenama dikecam

    Tangkap layar perbualan seorang wanita dengan wakil sebuah NGO tular baru-baru ini. Oleh AHMAD SHAHERMAN SHAMSURI 3 Julai 2021, 7:41 pm PETALING JAYA – Dah bagi betis nak paha pula. Itulah reaksi balas orang ramai susulan satu tangkap layar perbualan seorang wanita memohon bantuan dengan...
  6. dloanman

    Santai Wanita minat ‘baju bundle’ jadi usahawan berjaya & tembusi pasaran global

    Pengusaha pakaian terpakai atau bundle Che Anis Farahin Che Omar, 25, menunjukkan sebahagian pakaian bundle wanita ketika ditemui Bernama di kedai miliknya di Kampung Teluk Kintang, Jalan Sabak di Kota Bharu, Kelantan. Foto: BERNAMA AGENDANASIONAL Ogos 16, 2020 11:43 am KOTA BHARU, 16 OGOS...
  7. abangpower

    Sihat di Usia 40an - Jom kongsi tips di sini!

    Gambar sekadar hiasan... tapi org tua ni (scooby workout) menjadi rujukan aku ttg kesihatan:D Assalamualaikum Geng CG! Semoga ceria di tengahari yg ceria ni... Aku dah menjejak usia 41... tapi alhamdulillah dgn menjaga kesihatan takat mampu aku rasa macam umoq 30an :p Melalui thread ni...
Top
Log in Register