BTC USD 84,428.5 Gold USD 4,285.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,123
   Public blog entries
10,413
   Private blog entries
23
Views
6,703,613
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
jutawanon9
Updated
1 min read
Views
1K
Others
92% orang yang bekerja makan gaji TIDAK AKAN KAYA!! jom SIASAT mengapa!! daftar PERCUMA dan kaji bagaimana bisnes dengan modal serendah RM30!! mampu memberikan pulangan pendapatan minima RM11k!! ramai yang telah berjaya! kerana mereka TIDAK DUDUK DIAM dan mereka sedar MASA DEPAN MEREKA...
irys
Updated
1 min read
Views
681
Others
Peluang menjana pendapatan pasif melalui program Affiliate MEDIA SMS..:)cgrock Baru dilancarkan pada 1jan 2010.:cool: Komisen RM150 per sale + pndapatan pasif yg lain. Tiada yuran bulanan atau auto-maintain. 50 sms percuma!:D http://www.mediaminda.net/?id=rosalik66
nurul izza
Updated
1 min read
Views
550
Others
saya nak mencari buyer untuk serai wangi.. sesiapa berminat, terus email, [email protected]
PerfumeGallery
Updated
1 min read
Views
1K
Others
No Imitations No Replica No Ori-Reject buat masa sekarang online shop saya sedang mengadakan jualan pembukaan... ada diskaun sehingga 15%!! ini list perfume yang ada dalam stok buat masa sekarang...harga yang tertera adalah harga selepas diskaun... Burberry The Beat (set) (RM228) Burberry...
nurjulia
Updated
1 min read
Views
698
Others
CIRI-CRI HEBAT RM20SEGERA.COMModal Rendah Hanya RM20.00100% komisyen milik andaWeb promosi percumaTanpa melalui akaun bank adminKomisyen terus ke akaun bank andaTerima SMS duit dah masuk ke akaun http://www.rm20segera.com/?r=nurjulia
hannacute
Updated
1 min read
Views
745
Others
Selamat datang ke Hanna Collection. Kedai saya menawarkan pelbagai pilihan wallet, Imitation handbags dari brand Louis Vutton, Prada, Coach, Guess, Gucci, C.Dior dan Bonia serta jenis2 handbags yang lain. Handbags yang dijual di Hanna Collections adalah dari gred AAA dan AAAA. Untuk memudahkan...
hannacute
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Anybody wanna be my agent for perfume PM Me........:)cgrock 0125032452
Asiah
Updated
1 min read
Views
2K
Comments
1
Others
Dapatkan cenderahati perkahwinan dan kad kahwin pada harga murah.:p
pipie
Updated
1 min read
Views
693
Others
"ODER DULU BAYAR KEMUDIAN" 30mL - RM 50 (tidak termasuk kos penghantaran) konsep PRE ODER saya adalah "oder dahulu, bayar kemudian." ini bermaksud, anda bole mengoder perfume yg anda minati, dalam awal bulan baru la perfume yg di oder dapat anda miliki dan time tu lah baru anda bole buat...
zaim_scoreA
Updated
1 min read
Views
819
Others
THE SUNRISE BUSINESS... BISNES BERASASKAN PROGRAM PENDIDIKAN SCORE A... apakah potensi bisnes ini??? -produk keperluan... -harganya amat2 murah -testimoni 7thn plajar cemerlang beserta pengiktirafan 8 menteri termasuk datok hishammudin dan tan sri muhyidin... -tiada saingan... satu2nya portal...
MaZaRis
Updated
1 min read
Views
1K
Others
as known as I am Famous now is Mazaris Collections. for more deatail please visit me at link http://mazariscollections.blog.spot.com
pakalolos78
Updated
1 min read
Views
779
Others
S.M.K S-senang M-menang K-kenyang sifat2 sape kah tu????? perangai sape kah tu????? adakah SMK tu adalah perangai org kite pada masa kini????:D:D:D
mantato
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Sapa minat nak beli kontek aku 0198754379
GoldenDreams
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Welcome - Selamat Datang - Ahlan Wasahlan Thanks for reading my posts. Terima kasih kerana membaca 'postings' saya.
ieda_0205
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Jom kita buat duit sama-sama...klik sini..http://buatduithari2-faridah.blogspot.com/2010/02/program-infinity-downlineteam-kuasa100.html
shevat
Updated
1 min read
Views
505
Others
Part Timers WANTED "EDU project" endorsed by MSC and M.O.E(MInistry of Education) : -Payment : 200-500(weekly) -No experience needed. -Training provided -Flexible time -Age limit (18-30) -Preferred area cyberjaya,putrajaya,subangjaya or near from that area. Interested? "LIMITED SPACE" Please...
fizex81
Updated
1 min read
Views
893
Others
pada kengkawan CG aku ada sediakan servis untuk kita bertukar-tukar blog. caranya dengan letakkan kod html kat website korang.saiz banner iklan tu hendaklah dalam 468x60. lagi ramai yang join lagi bagus. dapat naikkan trafik
ayie147
Updated
1 min read
Views
2K
Others
salam.. sy nk bgtaw korg dua bisnes plig femes skunk ni.. 1)bisnes klik.. mmag untug bisnes ni,korg kne promote link je..untuk bace kenyataan program,sila lihat sini 2)bisnes komen2 yg ni dye byr dlm dollar..lg snang,kite jus komen2 web dye je,dh la free.. dorg x mintak no akaun..dorg mintak...
raihanli
Updated
1 min read
Views
2K
Others
HAI JOM JOIN AGEN PREPAID DENGAN BNG SYSTEM SYARIAKT KAMI MENAWARKAN PAKEJ UNTUK AHLI BIASA ATAU SERVER UTK MEREKA YANG INGIN BUKA SYARIAKT PREPIAD SEBAGAIMAN KAMI diskaun tertinggi di pasaran, jadi ahli kami sekarang dan mulakan penjimatan dan jana $$ sepanjang hayat www.bngsystem.com...
aoi yuki
Updated
1 min read
Views
890
Others
how a switch learns addresses???:-?
Back
Log in Register