BTC USD 84,530.8 Gold USD 4,265.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,378
   Public blogs
6,374
   Private blogs
4
Blog entries
11,111
   Public blog entries
10,401
   Private blog entries
23
Views
6,698,465
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
tenteraangin
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Dengan nama ALLAH pak cik panjatkan setinggi syukur kepada Nya kerana hari ini pak cik telah melihat salah satu keajaiban dia. Ceritanya begini, ada seorang mamat telah telefon pak cik , yang dia berminat nak belajar ilmu ghaib kat blog pak cik ni. So, kat bawah ni pak cik pun bagitau la sedikit...
najibmisbah
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Ramadan 1431 H sudah berlalu, syawal kini sudah berada dipenhujungnya.Makna kata raya dah nak habis. Di bulan Ramadan kita boleh menghabiskan masa dengan membca Al Quran dan ada yang diantara kita menghafaz surah-surah pendek atau juz amma. Tentu bahagia...
sweetfoods
Updated
1 min read
Views
711
Others
waffle machine jenama eagle double maker 2hand baru guna skali sahaja keadan mcm baru function electricnak jual Rm1000.00,kayaball lubang 30biji jenama eagle function gas nak jualRm1900.00,corn steamer jenama eagle function gas nak jual Rm500.00 iapa2 yg berminat hubungi saya En azrin 0177095516...
firdaus shaari
Updated
1 min read
Views
1K
Others
perkhidmatan lori ke seluruh semenanjung malaysia sila hubungi saya di 014-8185600.lori berkanvas.
tenteraangin
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Bismillahirrahmanirrahim Dengan nama ALLAH saya melancarkan ebook Review Gempur Rezeki 40 Hari. Review ini saya lancarkan supaya korang semua dapat lihat sedikit sebanyak kandungan yang ada dalam ebook gempur rezeki 40 hari tu. So, kalo berminat baru la beli ya tak. Bukan apa, pak cik takut...
iqwan3010
Updated
1 min read
Views
468
Others
hi, need a help here... i want to start a biz but still cant decide what kind of biz i should involve with... can anyone give a suggestion please?...
nor ayuni
Updated
2 min read
Views
688
Others
Salam dan Hai.:)cgrock :DPada semua yang singgah menjenguk blog saya ini. actually, sy ada sesuatu nak share. something yang menarik. sapa yang rasa ianya menarik teruslah membaca blog ni. semua orang tahu kan peribahasa melayu "SIKIT SIKIT LAMA LAMA JADI BUKIT". sya teringatkan peribahasa ini...
mieruz
Updated
1 min read
Views
1K
Others
kadang Allah sembunyikan matahari.. ~ Dia datangkan petir dan kilat.. ~ kita menangis dan tertanya-tanya, ~ kemana hilangnya sinar...
marlen
Updated
1 min read
Views
2K
Comments
1
Others
pg td rs semangat sgt dtg keja tp ntah la..dlm sibuk buat keja pun kenapa dia jgk yg harus di igt..bila igt kenangan tu mesti dtg pakej dgn air mata.. smpai bila la nak jd mcm ni..sy sangka sy cukup kuat tp sebenar nya masih jauh nak smpai ke tahap 100% pulih..
marlen
Updated
1 min read
Views
1K
Comments
1
Others
sejak kes hr tu skrg ni rs mcm nak menulis je..sbb nak luah kan apa yg terpendam.. so far dah ok dah..dah mls nak pikir2.. weekend ni penuh kan aktiviti gi open house..hehe..rosak diet i seminggu..:)) pg td bgn awal..mula2 tu rs sayu je..tp siap gi keja awal.. skrg ni ada azam...
risingtrip
Updated
3 min read
Views
556
Others
Halloween is among the most thrilling holidays in the 12 months for several little ones in addition as fun-loving adults. One of the most final joys for youthful and aged is decorating your residence for Trick or treat. You possibly can do it effortlessly, by enabling your creativeness lead the...
hai
alanar26
Updated
1 min read
Views
413
Others
budak baru nak join mintak tumjuk ajar ku sifu heheheh
tenteraangin
Updated
1 min read
Views
741
Others
iasanya, orang yang dah dewasa ni mesti da mempunyai banyak asset dan harta macam tanah, rumah sewa dan sebagainya kan?. Mestilah, itu maknanya, korang memang tengah berjihad atas jalan rezeki demi anak-anak. Untuk pengusaha kebun, kebanyakannya korang da letak racun serangga, pastu wat pagar...
rahidi
Updated
1 min read
Views
1K
Others
myvi 1.3 auto sambung bayar white monthly 570 2008 no due tip top condition dp 8000 no nego !!!! for more detail please go to www.carsifu.com/sambungbayar :)cgrock:)cgrock:)cgrock
risingtrip
Updated
3 min read
Views
751
Others
Among the several halloween costumes on the market, I personally desire the simple use of wigs - red, orange, green, blue, indigo, violet, or simply a bright orange wig. Outfits absolutely are a smart way of celebrating selected exclusive occasions. Costumes are entertainment and exciting. It...
Vsop
Updated
1 min read
Views
419
Others
Salam 1Malaysia... Saye sedang mncari kereta sambung bayar bulanan bawah RM300... D/payment dalam RM2K...
duitextra
Updated
3 min read
Views
518
Others
Tiada sebab mengapa anda tidak boleh hidup senang dan bergelar jutawan satu hari nanti. Walaupun dikocek anda hanya ada RM10 pada masa ini, dengan rahsia ini wang tidak akan menjadi masalah lagi kepada anda. Ramai orang yang tidak tahu teknik rahsia ini. Saya berikan satu teknik mudah untuk...
oldseven
Updated
1 min read
Views
705
Others
JERUSALEM, Sept. 21 (Xinhua) -- Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said on Tuesday that he is considering to put any possible peace agreement with the Palestinians to a national referendum.nike air force "It is clear to me that any agreement that I will bring will be brought to the...
oldseven
Updated
3 min read
Views
435
Others
KABUL, Sept. 21 (Xinhua) -- "When I was a child, the country was peaceful and relatively stable, but three decades of war created a lot of problems for us," said Kabal Mohammad, an elder Afghan trumpeter. Mohammad and his partner drummer Tuesday played traditional music at a ceremony marking...
Back
Log in Register