BTC USD 84,364.2 Gold USD 4,140.70
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,163
   Public blog entries
10,453
   Private blog entries
23
Views
6,711,770
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24
jomjoin
Updated
2 min read
Views
855
Others
Salam sejahtera semua... OFFER !!!! OFFER!!!!OFFER!!! KINI UNTUK PROMOSI AWAL TAHUN.....UNTUK KESIHATAN ANDA SAYA JUAL PADA HARGA YANG TERENDAH 100 PCS....FOOT DETOX PATCH HANYA RM 80 SAHAJA, UNTUK KESEMUA JENIS FOOT DETOX ,IAITU PUTIH,GOLD,SILVER DAN IONIC PATCH pos laju free.....CEPAT...
tiggohandbags
Updated
1 min read
Views
383
Others
Salam ! Greetings from China.A new year is beginning...we've just had the spring festival,things were wonderful...Tiggo Handbags wish all people around the world good health,good wealth and good luck in the year of Rabbit ! Choose Tiggo Handbags,the best business partner for customising your...
konglomerat4u
Updated
1 min read
Views
392
Others
MENCARI USAHAWAN TELEKOMONIKASI TANPA MODAL DISELURUH MALAYSIA... SYARAT PERMOHONAN: 1. WARGANEGARA 2. MAMPU MEMPERKENALKAN 4 ORANG RAKAN YANG SAMA MINAT DENGAN ANDA 3. MEMBUAT PERMOHONAN MELALUI BORANG PERMOHONAN MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI: http://friends2talk4u.blogspot.com
eday84
Updated
6 min read
Views
909
Others
Memaknai Aries Cerpen Dewi Alizar Dimuat di Batam Pos 02/17/2008 Telah Disimak 8811 kali Aries..! Lelaki berlambang zodiak biri-biri jantan ini selalu meninggalkan kesan bagiku. Entah itu kesan baik ataupun tidak, yang penting telah menggoreskan kenangan dalam kehidupanku. Sebelum...
eday84
Updated
3 min read
Views
1K
Others
Aries (21 mac - 19april) Dia selalu membiarkan org berjalan dihadapan dia tetapi selalunya dia yg akan sampai dahulu. Dia seorang yg sangat berhati hati, halangan kecil tidak mematah semangat lelaki aries. Bagi diorg ni, life is a serious matter. Seorg yg romantic, gentle tapi didalam sgt...
aril1368
Updated
1 min read
Views
826
Others
* * Home * Classifieds * Directory * Magazines * Members * Registration * Login New Cars Used Cars Land for Sale House for Sale House for Rent Offices & Shops Hotels Homestay Travel Agents Umrah & Hajj Women Textile Men Textile Health Beauty Computer &...
aril1368
Updated
1 min read
Views
763
Others
Pinjaman Peribadi Terbaru!!! 100% Payout Confirm!!, Interest Serendah 4.99% Tetap 20tahun /Dokumen Mudah dan Proses cepat!! 100% PAYOUT, 4.99% KADAR TETAP SEHINGGA 20 TAHUN, MAKS LOAN 200K Coshare adalah kod potongan gaji seperti mana kod biro angkasa dan kod pinjaman BSN Coshare tiada yuran...
NtahApa2Ntah
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Salam Just Nak tanya Kengkawan CG Berapa Harga Minyak RON 95 sekarang nie yerr RM 1.85 seliter @ RM 1.90 Seliter...
aiqing
Updated
3 min read
Views
621
Others
When I think Food Network chef Mario Batali I think big and orange which is just as individuals Ernst Benz Mario Batali watches I keep hearing shouting Parmigiano Reggiano in my head Therefore the block of parmesan cheese You see all together If you know an episode of Molto Mario see in a moment...
aiqing
Updated
3 min read
Views
580
Others
It is assembled by hand and completed the basic setup Reuse Beat Hi-9S 36000 BPH movement has also worked for 50 hours of high performance Each has been tested and it was a movement of the arm are the four-9S balanceIhe Anti-temperature alloy A Lange Shne has improved the accuracy of operating...
aiqing
Updated
3 min read
Views
696
Others
The Corum Romulus respectable series welcomes a new member demanding - the Billionaire weapons Tourbillon The jewelry is designed with a clock sculptures Tourbillon movement and sapphire plate bridgesThe Corum Romulus first watch in the world of horology in 1966 It was perhaps the first clock to...
aifa81
Updated
2 min read
Views
727
Others
Jangan terperanjat. Saya juga pada mulanya seperti anda. Mengapa perlu bertukar semula ke lampin kain sedangkan lampin pakai buang banyak terdapat di pasaran dan sangat mudah digunakan? Tetapi, setelah menggunakan lampin pakai buang selama bertahun-tahun , setelah saya membuang wang dan...
podgie
Updated
1 min read
Views
795
Others
simple giler condition die just submit dokumen yg simple je mcm statement dr BNM tntg ctos dan ccris dan copy ic. ape yg aku dengar loan 650k ni die kc dua fasa.. fasa pertama Rm150k siap dgn kad kredit 4 keping dr 4 bank berbeza kredit limit 25k per kad.. fasa kedua dapat RM 400k slps...
ahib0205
Updated
1 min read
Views
1K
Others
confirm minggu market uptrend? ni jawapannya
aril1368
Updated
1 min read
Views
656
Others
Pinjaman Terbaru! 100% Payout &Serendah4.99% 20thn 1 Week, 2 Days ago Karma: 0 Pinjaman Peribadi Terbaru!!! 100% Payout Confirm!!, Interest Serendah 4.99% Tetap 20tahun /Dokumen Mudah dan Proses cepat!! 100% PAYOUT, 4.99% KADAR TETAP SEHINGGA 20 TAHUN, MAKS LOAN 200K Coshare adalah kod...
aril1368
Updated
1 min read
Views
646
Others
Pinjaman Terbaru! 100% Payout &Serendah4.99% 20thn 1 Week, 2 Days ago Karma: 0 Pinjaman Peribadi Terbaru!!! 100% Payout Confirm!!, Interest Serendah 4.99% Tetap 20tahun /Dokumen Mudah dan Proses cepat!! 100% PAYOUT, 4.99% KADAR TETAP SEHINGGA 20 TAHUN, MAKS LOAN 200K Coshare adalah kod...
Ct Money
Updated
1 min read
Views
493
Others
As salam dan salam sejahtera... -Anda malas menaja ?? -Anda mencari peluang buat side income dengan duduk diam sahaja?? -Anda di kelilingi hutang yang melilit keliling pinggang?? Jika jawapan anda adalah 'YA' maka anda 99% layak untuk menyertai biz duduk diam yang saya buat..1% adalah pada...
InaXsara
Updated
2 min read
Views
652
Others
Salam all just nak share apa itu Speed Peluang pelaburan ANTARABANGSA di UNITED KINGDOM. SPEEDLINE INCOPRATED. Speedline adalah Perniagaan Investment dalam Global Gold and Forex Market dimana Guaranteed dapat pulangan yang tinggi. Company registered under Private Limited Company yang...
firminite1
Updated
1 min read
Views
452
Others
Male Enhancers are in high demand, so finding the right one to give you the results you desire is best. When seeking your best solution available look to the answers provided by Firminite male enhancers. Natural Male Enhancements | Increase Libido | Natural Male Enhancers | Male...
firminite1
Updated
1 min read
Views
398
Others
Most doctors will recommend Natural Male Enhancers as a short or long term remedy. At the moment, one of the most natural male enhancers in the market is Firminite. Clinically tested and tried by many happy customers. It is 100% safe and effective. Natural Male Enhancements | Increase...
Back
Log in Register