BTC USD 82,979.3 Gold USD 4,194.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,380
   Public blogs
6,376
   Private blogs
4
Blog entries
11,214
   Public blog entries
10,504
   Private blog entries
23
Views
6,729,657
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

LukaHatiLuka
Updated
1 min read
Views
125
Others
:mad: mrh nge diri sndr..xleh berdikari... baik...esk aku jd org yg berdikari... arini xleh..kene kumpul tenage dulu.. cay, awk rase awk leh bhgie...xpe. sy xmrh..sy doa je.. awk jd suami yg baik ye! sy xnk gngu suami org..walaupun die yg rampas awk dr sy.. dgr ckp mak... pempuan leh cari..tp...
alep_tk
Updated
1 min read
Views
925
Others
http://sir-alepto.blogspot.com/
Tok kure
Updated
2 min read
Views
2K
Comments
2
Others
http://carigold.com/portal/forums/blog.php?b=20426 OASIS WEALTH BUILDERS (OASIS FX) bersama PERTUBUHAN PEDAGANG WANG ASING & KOMODITI MALAYSIA ATAU MALAYSIAN TRADER ORGANIZATION Menyediakan platform utk belajar forex samada yg baru atau yg telah lama menceburi dgn menjadi ahli. Belajar sampai...
flexieloadgroup
Updated
2 min read
Views
1K
Comments
1
Others
BIZ: PAKAI SMS JUAL TOPUP PREPAID : RM20 Mula Business. :)paid ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ Business...
flexieloadgroup
Updated
2 min read
Views
889
Comments
1
Others
BIZ: PAKAI SMS JUAL TOPUP PREPAID : RM20 Mula Business. :)cgrock ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ Business...
sklurpin80
Updated
1 min read
Views
661
Others
salam warga cg..sy guna dell streak,skrin dah retak..skrg nak cari kedai repair skrin..ade sy tanye kedai di plaza BB...tp agak mahal,die nak amek dlm RM600..dpt kurang pun RM550...so nak mintak tolong warga CG,ade tak mane2 kedai yang murah lagi????...
pdf
zammmm
Updated
1 min read
Views
1K
Others
reserve...
hazlan emas
Updated
1 min read
Views
889
Others
Paduan proses menulen emas menjadi emas 999.9 yang bermutu tinggi dan harga tinggi. Cara-cara untuk menulen emas 375,585,750,916 menjadi emas 999.9 Cara menulen emas yang bercampur pasir contoh emas dari lombong. ilmu amat berguna dan keuntungan tinggi. maklumat nama n alamat ke...
LukaHatiLuka
Updated
1 min read
Views
91
Others
hari ke2......hebat nye la rase sakit ni..adoiya.die sedap2 je bahagie nge org lain...ermmm die rase sedih mcm aku ke?
nscollections
Updated
1 min read
Views
751
Others
Assalamualaikum... Kepada sesiapa yang ingin tau apaitu minyak tuna bukit silalah layari http://nscollectionsstore.blogspot.com:)
dazzmine
Updated
1 min read
Views
760
Others
Bisikan yang pertama Membawa erti untuk selamanya Aku bagai tak percaya Apa yang telah pun kurasa Engkau bagaikan ohhh... permataku Engkau pun jua ratuku Engkaulah segalanya Engkau hanyalah untuk diriku Aku hanya untukmu Itulah janjiku padamu Kita bagaikan ombak dan pantai Tidakkan terpisah...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
1K
Comments
1
Others
frustrated,regret,guilty.. semua ada dalam diri aku. bukan senang aku nak handle ketiga2 perasaan itu dalam masa yg sama.susah. perasaan itu umpama buat kau rasa TAK TENANG, pastu kau menangis. menangis boddoh sebb mempersoalkan sesuatu yang diri sendiri tak dapat jawapan.itu yag jadi pada aku...
jackson84
Updated
1 min read
Views
683
Others
Teknik menganalisa maket yang dipelajari di Jaguh Forex bukan lah hanya tertumpu kepada Forex sahaja dan cara menganalisa market juga sama dilakukan oleh para golongan pro ,fund maneger dan bank. http://jaguhforex4u.com/daftar
AzMiLLioNaiRe
Updated
1 min read
Views
3K
Others
berikut di bawah ialah gambar2 berkenaan ECMC dan RGCX 1- bonus2 yang dibayar kepada ahli2 dalam group ECMC www.ecmcgoldtrading.com 2- hasil trading untung 270usd 3- bisnes baru RGCX sat2nya broker MT4 yang tiada margin call!! 4- x sampai seminggu byk bonus2 dah masuk di RGCX!!
Nancie
Updated
2 min read
Views
764
Others
Not only the iPhone is one kind of convenient effective communication facilities, also is one fashion symbol. At the same time iPhone accessories also is also enjoyed by people from the young and the old. After all, everyone wants to have their own unique style. When it went public at the...
Nancie
Updated
4 min read
Views
620
Others
2011 would be the Chinese sales boom years the projector, according to tradingmic online estimates that in the end from this year in annual sales is expected to beyond 1.5 million projector in Taiwan, more than 20% growth, size may in the evening United states of america while the world's first...
Nancie
Updated
3 min read
Views
556
Others
Foreign media wrote that, even so the China electronics wholesaler launch ambitious textbook plan, nevertheless the reality demonstrates Apple would possibly not want to subvert the textbook industry, but want outside a chunk. Therefore will not be able to truly reform our prime in the textbook...
Nancie
Updated
2 min read
Views
524
Others
New smartphone app makes it easier to shop for stocks A smart phone 2012 will make it a lot simpler for investors who keep to the advice of buy what you know. However, many question whether the tool is letting them know the things they really need to know. tradingmic online, a number one...
Nancie
Updated
2 min read
Views
1K
Comments
1
Others
10Rate reviewer Jack Burden along with 10Rate staff selected 10 of one's china wholesale digital cameras for 2012 dependant upon the following criteria: 1. Megapixels 2. Video and audio quality 3. Button and menu interface 4. Life of the battery 5. Anti-shake technology 6. ISO level and...
faizulsidek
Updated
3 min read
Views
501
Others
PENTING!! (Sila Ambil Peluang Ke Emasan ini) BERITA GEMBIRA UNTUK PENGGUNA INTERNET SIKILAS INFO: Peluang Duit seumur hidup (PENCEN MUDA) Pengguna internet akan meningkat dan terus meningkat WAZZUB merupakan PESAING BARU untuk GOOGLE/MOZILLA/YAHOO dll. YG AKAN MEMBAYAR/MEMBERIKAN SEBAHAGIAN...
Back
Log in Register