(wts) topup celcom rm100

CG Sponsors




piJimR

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2006
Messages
3,036
Reaction score
14
Points
25
Assalamualaikum w.b.t...

aku nak jual prepaid celcom ni dgn care transfer kdt je..

sbb nak jual.
smlm aku silap topup gune cimbclicks, aku nak topup kat digi, silap tekan msk kat celcom lak.. dah la 100..celako tol :mad:
skrg aku nye duit dah xde, ade 30 lg dlm bank, :(:)((

so sape yg nak beli leh ym aku..xpun pm je aku..
ym; chemicalhafizee

harge leh murah lg dari tu..

tolong aku weyy..pokai dah ni.:)):eek::p:p
 
Sponsored Post

gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120
Assalamualaikum w.b.t...

aku nak jual prepaid celcom ni dgn care transfer kdt je..

sbb nak jual.
smlm aku silap topup gune cimbclicks, aku nak topup kat digi, silap tekan msk kat celcom lak.. dah la 100..celako tol :mad:
skrg aku nye duit dah xde, ade 30 lg dlm bank, :(:)((

so sape yg nak beli leh ym aku..xpun pm je aku..
ym; chemicalhafizee

harge leh murah lg dari tu..

tolong aku weyy..pokai dah ni.:)):eek::p:p
brape rm?:-?
 

piJimR

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2006
Messages
3,036
Reaction score
14
Points
25
aduhh aku bru blk dr klas ni, xsmpt on9 mlm ni..
topup ni ade lg..
sape yg nak leh nego skrg..
 

piJimR

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2006
Messages
3,036
Reaction score
14
Points
25
err...
angkat skit thread ni..
meh pm/ym skrg sape yg nak..
japg nak kluar g klas lak..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register