Nov 12, 2013 #11 Amirul Siraj Fun Poster Messages 561 Joined Feb 5, 2013 Messages 561 Reaction score 0 Points 10 marKyAn said: kondisi cmne tt? sume function lg? Click to expand... Condition terbaeq, I can say. Semua button berfungsi dengan baik. Steel bracelet, so expect some minor scratch...
marKyAn said: kondisi cmne tt? sume function lg? Click to expand... Condition terbaeq, I can say. Semua button berfungsi dengan baik. Steel bracelet, so expect some minor scratch...
Nov 12, 2013 #12 Amirul Siraj Fun Poster Messages 561 Joined Feb 5, 2013 Messages 561 Reaction score 0 Points 10 acolyteV284 said: pm best pric3 n cod loc tt ada whatsapp? Click to expand... Dah habis best dah tu. Hari ni, I offer free pos laju or GDEX, 0195551278
acolyteV284 said: pm best pric3 n cod loc tt ada whatsapp? Click to expand... Dah habis best dah tu. Hari ni, I offer free pos laju or GDEX, 0195551278
Nov 12, 2013 #13 Amirul Siraj Fun Poster Messages 561 Joined Feb 5, 2013 Messages 561 Reaction score 0 Points 10 sazleej said: Whattsapp aku brp paling less-012-8299dua69 Click to expand... Sorry bro, dah less sangat dah k. I bagi offer free delivery for today. 0195551278
sazleej said: Whattsapp aku brp paling less-012-8299dua69 Click to expand... Sorry bro, dah less sangat dah k. I bagi offer free delivery for today. 0195551278
Nov 12, 2013 #14 johariaris Junior Member Messages 94 Joined Apr 2, 2010 Messages 94 Reaction score 0 Points 6 bro kasi rege cantikk...gua dah pakai PRG 500T nak pulak rasa digital lak...pm gua
Nov 12, 2013 #15 B bebird Super Active Member Messages 5,423 Joined Dec 18, 2008 Messages 5,423 Reaction score 162 Points 73 cod kt mane...?? kalo baru brape harga skrang..??
Nov 12, 2013 #16 Amirul Siraj Fun Poster Messages 561 Joined Feb 5, 2013 Messages 561 Reaction score 0 Points 10 johariaris said: bro kasi rege cantikk...gua dah pakai PRG 500T nak pulak rasa digital lak...pm gua Click to expand... Dah murah sangat dah tu Dato',,, bebird said: cod kt mane...?? kalo baru brape harga skrang..?? Click to expand... Kalu x silap, skang harga yang baru dah turun dekat RM800++, time I beli dulu masih mahal, touch 1K.
johariaris said: bro kasi rege cantikk...gua dah pakai PRG 500T nak pulak rasa digital lak...pm gua Click to expand... Dah murah sangat dah tu Dato',,, bebird said: cod kt mane...?? kalo baru brape harga skrang..?? Click to expand... Kalu x silap, skang harga yang baru dah turun dekat RM800++, time I beli dulu masih mahal, touch 1K.
Nov 12, 2013 #17 B bebird Super Active Member Messages 5,423 Joined Dec 18, 2008 Messages 5,423 Reaction score 162 Points 73 Amirul Siraj said: Dah murah sangat dah tu Dato',,, Kalu x silap, skang harga yang baru dah turun dekat RM800++, time I beli dulu masih mahal, touch 1K. Click to expand... cod kt mana..??
Amirul Siraj said: Dah murah sangat dah tu Dato',,, Kalu x silap, skang harga yang baru dah turun dekat RM800++, time I beli dulu masih mahal, touch 1K. Click to expand... cod kt mana..??
Nov 12, 2013 #18 Amirul Siraj Fun Poster Messages 561 Joined Feb 5, 2013 Messages 561 Reaction score 0 Points 10 acolyteV284 said: pm best pric3 n cod loc tt ada whatsapp? Click to expand... Bro, "acolyteV284 has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space."
acolyteV284 said: pm best pric3 n cod loc tt ada whatsapp? Click to expand... Bro, "acolyteV284 has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space."
Nov 12, 2013 #19 puyuk Active+ Member Messages 2,529 Joined May 2, 2011 Messages 2,529 Reaction score 1 Points 25 Amirul Siraj said: Dah murah sangat dah tu Dato',,, Kalu x silap, skang harga yang baru dah turun dekat RM800++, time I beli dulu masih mahal, touch 1K. Click to expand... detail model pe...ade wasap x?nk mntk gmbr selanjutnye
Amirul Siraj said: Dah murah sangat dah tu Dato',,, Kalu x silap, skang harga yang baru dah turun dekat RM800++, time I beli dulu masih mahal, touch 1K. Click to expand... detail model pe...ade wasap x?nk mntk gmbr selanjutnye
Nov 12, 2013 #20 Amirul Siraj Fun Poster Messages 561 Joined Feb 5, 2013 Messages 561 Reaction score 0 Points 10 COD di Perak, kalu freex, boleh ler datang menonton. Wasap, pls text me your # 019 555 1278. Thanks in advance,,,
COD di Perak, kalu freex, boleh ler datang menonton. Wasap, pls text me your # 019 555 1278. Thanks in advance,,,