BTC USD 35,633.5 Gold USD 1,764.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Wang kertas rm1000 lama sekeping

my pren

Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,897
Reaction score
48
Points
30
salam geng2 CG...aku nak tolong member aku ni nak cari duit rm1000 lama...member aku nak beli sekeping je...so sapa2 yg ada duit tu leh call/sms aku no kat bawah tu...tq

contoh duit yg di cari....

39147372.jpg
 
Sponsored Post

epi_san

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2007
Messages
5,363
Reaction score
26
Points
70
brape brani letak ? xkan nak swap je ?
 

my pren

Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,897
Reaction score
48
Points
30
x ada sapa2 yg punye ke duit 1000 ni...sapa ada bagi tau aku cpt2:)
 

fauzizul

Legendary Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,777
Reaction score
9
Points
120
xdok jupe lg ning... klu ade bape nk bayar ni TT...:-?
 

my pren

Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,897
Reaction score
48
Points
30
xdok jupe lg ning... klu ade bape nk bayar ni TT...:-?

berapa bro nak jual...bagi harga laa...dpt kat mudah tp owner dah jual rm2800 kata nyee..melepasssss#:-S
 

Procodine

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Mar 17, 2007
Messages
7,511
Reaction score
148
Points
73
tanya sconsult.. :D
dia mesti ada nyer
 

eh?

Super Active Member
Joined
Dec 7, 2009
Messages
8,647
Reaction score
73
Points
70
tak silap aku tahun 2005 dulu aku penah tukar sekeping kat BNM terengganu..
tukar seribu dapat seribu jugak...
fuhhh..rugi..rugi..
kalu tau mcm tu aku simpan jer..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register