BTC USD 24,115.0 Gold USD 1,801.89
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Wang kertas rm1000 lama sekeping

my pren

Active Member
Messages
1,915
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,915
Reaction score
68
Points
30
salam geng2 CG...aku nak tolong member aku ni nak cari duit rm1000 lama...member aku nak beli sekeping je...so sapa2 yg ada duit tu leh call/sms aku no kat bawah tu...tq

contoh duit yg di cari....

39147372.jpg
 
Sponsored Post

epi_san

Super Active Member
Messages
5,366
Joined
Aug 28, 2007
Messages
5,366
Reaction score
26
Points
70
brape brani letak ? xkan nak swap je ?
 

my pren

Active Member
Messages
1,915
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,915
Reaction score
68
Points
30
x ada sapa2 yg punye ke duit 1000 ni...sapa ada bagi tau aku cpt2:)
 

fauzizul

Legendary Member
gem
Messages
11,777
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,777
Reaction score
9
Points
120
xdok jupe lg ning... klu ade bape nk bayar ni TT...:-?
 

Procodine

Super Active Member
Messages
7,511
Paid Membership
Joined
Mar 17, 2007
Messages
7,511
Reaction score
148
Points
73
tanya sconsult.. :D
dia mesti ada nyer
 

eh?

Super Active Member
Messages
8,676
Joined
Dec 7, 2009
Messages
8,676
Reaction score
74
Points
80
tak silap aku tahun 2005 dulu aku penah tukar sekeping kat BNM terengganu..
tukar seribu dapat seribu jugak...
fuhhh..rugi..rugi..
kalu tau mcm tu aku simpan jer..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register