BTC USD 83,975.5 Gold USD 4,151.11
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Trenchaser Super EA - Safety EA - More profit

nakedchoasfx.gif


perghhhhhhhhhhhh mantap-mantap ..ea nie ...best tu

:eek::)):D:):">:o:o:o:)cgrock:)paid

isk...nak try ni...jeles lak tgk banyak profit.....tapi kena isi dulu la akaun liteforex aku..
 
Tuan Tanah, antara EA v9.1, v9.2, ema3.1special9, dan ema3.1special_10.3, mana satu menghasilkan result yg paling menakjubkan?

mana satu u paling suka guna? dan digalakkan guna kat LIVE??
 
ok...I just want to ask something very basic

1) For V32, can it run multiple pairs or only one pair?

2) What is the recommended pair/pairs and their TF?

3) If they V32 can run multiple pairs at the same time, do I need to change any magic number for the different pairs?

Thanks
 
isk...nak try ni...jeles lak tgk banyak profit.....tapi kena isi dulu la akaun liteforex aku..

hi,
What is your settings? Which EA is this and can your settings with us? I wanna profit like you but I can't, because of the settings.
 
Backtest Trendchase super ema 3.1 special

All trader,

Ini hasil backtest aku.

Symbol : GBPJPY
Period : M15<----mc
Period : M5<-----mc
Modelling Quality : n/a<---sekurang2nya 90% utk selamat digunakan


Hati2. Mmg mula2 kasik untung. Lepas tu akaun blh jadi mc. Aku buat backtest utk 3 hari saja. Bermula selasa, rabu dan khamis. Setting adalah "Default".:o~X(
Code:
http://rapidshare.com/files/171803409/backtest_trendchaser_ema.rar
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13358
USD / JPY
157.275
GBP / USD
1.32649
USD / CHF
0.83513
USD / CAD
1.42158
EUR / JPY
178.326
AUD / USD
0.69512
Back
Top
Log in Register