Wanted Tinted cermin rumah?

CG Sponsors




Duan82

Super Active Member
Joined
Dec 9, 2011
Messages
5,945
Reaction score
742
Points
121
Aku hari ni keluar cari kedai jual tinted cermin, masalah banyak kedai yg servis pasang tinted, dan bukan jual tinted cermin. Aku sblm ni, ada laa sikit pengalaman pasang tinted rumah, tapi kat kelantan laa, sini tak tahu mana tempat jual. Aku dok kawasan gombak, sapa2 tahu.mana tempat jual filemnya. Area kL atau selangor.
 
Sponsored Post

chayroul

Fun Poster
Joined
Sep 7, 2008
Messages
637
Reaction score
0
Points
10
murah macam mana bro singgit ke dua inggit ker?..
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,819
Reaction score
143
Points
83
pergi Jusco or Parkson area barang2 rumah kat situ ade jual. tp takde la banyak pilihan kot, tinggi die dalam 1 meter tp panjang tak pasti sebab die gulung hehe RM59 rasenye
 

Duan82

Super Active Member
Joined
Dec 9, 2011
Messages
5,945
Reaction score
742
Points
121
Dah jumpa kedai menjualnyer. Giant kelana jaya.
 

MaNwMY

Fun Poster
Joined
Oct 5, 2009
Messages
158
Reaction score
3
Points
15
TT, apa pilihan tinted yang ada kat giant tu dan mcm mana plak dgn harganya..?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register