Thread khas buat Mail astrok dan Mail Aziz

CG Sponsors




Mail Astrok

Banned
Joined
Apr 13, 2013
Messages
93
Reaction score
0
Points
6
Abang Mail Aziz kita chat dekat sini jelah,nanti tak pasal2 kena infract/ban,aku ni dahlah newbies,boleh?
 
Sponsored Post

ZURA-SAN

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
aku pun terjebak sekali dgn citer mail ni...:))
 

302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,841
Reaction score
65
Points
125
nak kentut kat cini jap
 

Mail Astrok

Banned
Joined
Apr 13, 2013
Messages
93
Reaction score
0
Points
6
mail aziz dah on9 ok cepat masuk thread bro izantie tu wei ramai dah nunggu tu wei
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,035
Reaction score
231
Points
73
aku masih lg menanti penjelasan..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register