BTC USD 60,988.9 Gold USD 4,328.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell The Best Call Plan In Town

zaztrade

Freshie
Reaction score
0
Hi there,
If your are staying in Rawang, Country Home, Tasik Puteri, Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, MK Land & Selayang; pls call me to get:

THE BEST CALL PLAN IN TOWN! UNBEATABLE RATE! UNBEATABLE COVERAGE!
UNBEATABLE SAVING!

CALL 15sen/min
SMS 12 sen/sms
:D ALL NETWORK, ALL OVER MALAYSIA!
:))

If you are using prepaid & your phone bill >>>RM50/month,
I would like to recommend you to switch to Celcom Executive Plan!
Great saving compared to Prepaid!

Telco M: 39sen/min (36sen/min with Top Up RM30):((
Telco D: 36sen/min:((
xpax: 35sen/min

Example: Your RM50 /month value:

If you are using Telco M, you can talk 138 minutes :(( :(( ;
With Celcom Executive Plan, you can talk 333 minutes!!!:)) :D :))
333 minit = RM120 with Telco M!

If your usage more than RM50/month, monthly fee RM50 will be waived. You only pay your usage bill only!
You want more? If your usage:
RM60~RM80 ->get 10% discount:)
RM80~RM150 ->get 20% discount:D
RM150~above->get 30% discount:))

So that is why I want to recommend you to subscribe Celcom Executive Plan. So cheap, great saving, you can even request lower credit limit if you really want to control your call. You will also save a lot of time to find prepaid top up everyday!
I remind you because your time is valuable!

Once you subscribe this plan, you will be entitled to subscribe 1+3 plan:
Call -FREE:))
SMS -FREE:))
MMS -FREE:D
Video Call-Free:eek: :eek: :eek:

Call/SMS me now to make an appointment! :

Emi : 012-275 2362/ 013-307 1135
Email: [email protected]
:)cgrock

Last edited:
Hi there,
If your are staying in Rawang, Country Home, Tasik Puteri, Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, MK Land & Selayang; pls call me to get:

THE BEST CALL PLAN IN TOWN! UNBEATABLE RATE! UNBEATABLE COVERAGE!
UNBEATABLE SAVING!

CALL 15sen/min
SMS 12 sen/min
:D ALL NETWORK, ALL OVER MALAYSIA!
:))

Typo ke apa ni .. 12 sen seminit SMS . gila ah . nk tgu reply pun mau dkt 2-3 minit , naya nk taip laju2 dlm masa seminit sms .

celcom 1 + 3 ker

Aku dah pun beli plan ni termasuk buat satu number supplementary.

Nasihat aku kepada yg berminat, kena faham betul2 mengenai caj yang akan dikenakan kepada kauorang.

Salah satunya, itemized billing. Maksudnya, detail call akan disenaraikan dalam bil. Masa isi borang, boleh pilih nak ke tak nak. Kalau nak, kena caj RM3.00. Tapi mesti la nak kan? So kena la caj RM3. ;)

Satu lagi yg aku tak pasti, dia kata call adalah 0.15 sen seminit. Tapi adakah kepada semua nombor di Malaysia? Kalau katakan aku di KL dan call apa2 no di Penang, adakah masih 15 sen? Atau 30 sen?

Walaupun aku dah beli, tapi aku tak puas hati dgn agen celcom yg aku deal tu. Dia tak explain sepenuhnya. Aku akan tetap beli walau kena caj macam2 pun. Yg penting aku tahu apa yg akan dicaj. So boleh la aku bajet apa yg patut. Jangan selindung2. Tapi agen tu tak explain apa yg patut, tu yg buat aku tak puas hati.

Apa pun, plan ni antara yg terbaik.

Cuma pesan aku awal2, kaji dulu dan faham baik2. Jangan sampai terlebih guna. Ingat, ini postpaid, bukan prepaid. :p

Aku ni pun masih cuba memahami plan ni betul2 agar aku tak over sangat dengan plan yg bagus ni. Biasa la, barang baik ni kita mudah alpa dan leka. :))

Mn yg salah, harap betulkan.

ps. Laman web celcom banyak info. Pandai2lah baca. JANGAN hanya terpedaya dgn iklan atau pamplet.

Back
Log in Register