BTC USD 84,857.0 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

test invitation dari schlumberger

xdapat2 respon dengan slumberjer ni .... tapi dapat kerja ngan company lain plak.. mayb xstress sgt mcm dkt slumberje haha...

next week kna anto g training kat Singapore... ooohooo Singapore ak datang hehe...

 
xdapat2 respon dengan slumberjer ni .... tapi dapat kerja ngan company lain plak.. mayb xstress sgt mcm dkt slumberje haha...

next week kna anto g training kat Singapore... ooohooo Singapore ak datang hehe...


tahniah bro..
company ape?
 
Schlumberger is the MOST BAD company I ever joined!! No life, they $uck your blood like no others!!.. One way in, no way out!! They will hold your balls tightly!
If you ask me, i would say, say NO to this company.. Tooo many madafaka inside!!

I pay USD5,000 to get off from this company... Sorry if my language is bad, but this is what I felt!
 
Back
Top
Log in Register