Tempat Pengambaran Di Malaysia

CG Sponsors




DreamCatcher

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,786
Reaction score
917
Points
176
Kalau korang tgk drama Malaysia ni, kebanyakkan rumah yang dorang sewa untuk penggambaran kebanyakkannya selalu di negeri Melaka, Perak, Selangor.

Jadi jom sharekan kenapa rumah2 macam ini dipilih untuk dijadikan tempat pengambaran.

Kalau kat Melaka ada tangga dibawahnya yang memang telah dikenali sejak dari dahulu lagi. :D

Kalau anda penonton yang tengok mesti dalam hati kata mesti kat negeri ni rumah ni. :D
 
Sponsored Post

fariz28

Fun Poster
Joined
Mar 1, 2009
Messages
263
Reaction score
0
Points
10
btol2..
aku klu tgk drama pun mesti terfikir2 kat mne dorg wat ni..tp mostly mcm yg dekat2 dgn area kL jgk..nk cut cost kot..tp xsangke la kan kat selangor pun stil byk rumah2 kampung yg bersawah2 lg2 area kuala selangor..paling best tempat drama NUR KASIH..feveret aku..
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
bape bayaran selalu buat kalau sewa umah tu .. nak tau gak :p
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,268
Reaction score
526
Points
176
kawan aku punya umah depan uitm shah alam selalu masuk drama, sebab mmg mak dia bagi utk buat lakonan, biasanya dapat dlm rm10k untuk 1 drama
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
klau shooting kt kubur dorg byr x?ke main terjah je..
 

ilhamic

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2009
Messages
7,370
Reaction score
52
Points
70
uish..10k sekali drama, ok la tu,
bukan modal ape pun..huhu
 

sarialong

Active+ Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
3,116
Reaction score
1
Points
25
kawan aku punya umah depan uitm shah alam selalu masuk drama, sebab mmg mak dia bagi utk buat lakonan, biasanya dapat dlm rm10k untuk 1 drama
wah best giler dapat 10k satu drama..leh wat bisnes nih masyuuk
 

ilhamic

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2009
Messages
7,370
Reaction score
52
Points
70
uish..10k sekali drama, ok la tu,
bukan modal ape pun..huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register