BTC USD 57,273.8 Gold USD 1,785.52
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tempah cincin kat ner??

zeroyjk

Fun Poster
Messages
912
Joined
Jan 19, 2009
Messages
912
Reaction score
15
Points
15
nak tempah cincin kat ner??? aku nak wat logo atas batu tu....:D:D
 
Sponsored Post

mimie813

Super Active Member
Messages
6,531
Joined
Nov 26, 2009
Messages
6,531
Reaction score
290
Points
81
klu nak yg klass skit....g jer tempah kat habib.....
 

fazarudin

Legendary Member
Messages
10,989
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,989
Reaction score
258
Points
136
nak tempah cincin kat ner??? aku nak wat logo atas batu tu....:D:D

mcm tergantung jer ...x faham haqu...

setuju ngan kalau...kedai emas banyak...

x pun pi kat pasar2 malam... banyak pakcik jual cincin..
 

zeroyjk

Fun Poster
Messages
912
Joined
Jan 19, 2009
Messages
912
Reaction score
15
Points
15
bukan emas la.... cincin biasa je.... tapi cincin tu ada batu n atas batu tu ada logo bintang jer.... kat mne nak tmpah
 

erDrAg00n

Moderator
Messages
13,729
Joined
Dec 22, 2007
Messages
13,729
Reaction score
5
Points
120
cincin camne tu TT??
cam geng2 kat america tu ke??
aku pun teringin nak wat...
cam cincin persatuan...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register