BTC USD 50,946.0 Gold USD 1,783.71
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell SOLD used Iphone 3g 8GB black

spycat

Fun Poster
Messages
323
Joined
Mar 24, 2009
Messages
323
Reaction score
0
Points
10
saya nak jual iphone 3g 8GB warna hitam..second hand
condition ok lagi
ada calar dekat bahagian belakang badan iphone ni..
firmware 3.1.2
free
charger
earphone
iphone cover

saya tolong jualkan iphone kawan ayah saya.
harga RM1400..firm


contact : 0129021189 -adie-
[email protected] -ym-

lebih prefer COD dekat seluruh kawasan putra LRT stesen KL..boleh hubungi saya untuk kawasan lain

1.jpg


2.jpg


3.jpg


What You See Is What You Get
 
Last edited:
Sponsored Post

taufic

Legendary Member
Messages
14,651
Paid Membership
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
694
Points
161
tu benda apa macam dildo tu?
maap la kalau soalan kurang cerdik..
 

pijoe

Legendary Member
Messages
13,526
Paid Membership
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,526
Reaction score
1,387
Points
231
deleted
 
Last edited:

azimlife

Super Active Member
Messages
9,619
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
atau DUA phone rm1600 kot. :))

aku rasa yg lagi 1 tuh cuma cover jer...
sbb dia kata caver blakang calar...
aku kalo RM1100...berani la gak...
lagi pun ni cuma 8GB jer...
kalo rega ko tuh...ley dapat yg 16GB..
x pun + lagi RM100..da dapat yg baru dr Nad...!!
 

harley

Super Active Member
Messages
5,290
Joined
Aug 24, 2009
Messages
5,290
Reaction score
19
Points
65
> [WTS] iPhone 3G 16GB Black, Singtel Unlocked set. RM1400 (Apple iPhone)


Tu aku jumpa kat forum lowyat :)) :)) :)) :)):))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register