To Sell sold out

CG Sponsors




onlinetrader

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2010
Messages
6,113
Reaction score
193
Points
73
mmmmmmmmm soldddddd
 
Last edited:
Sponsored Post

onlinetrader

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2010
Messages
6,113
Reaction score
193
Points
73
special discount untuk yg beli lebih dari 2...
kalau nak meniaga kat pasar malam pun ble...

harga kilang...
 

onlinetrader

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2010
Messages
6,113
Reaction score
193
Points
73
alamak xble PM plak...
x cukup posting hehehe
 

jebatz

Active+ Member
Joined
Jun 15, 2009
Messages
4,002
Reaction score
10
Points
25
taknak sebut reger ke TT:D:D
 

virtualbiz

Active+ Member
Joined
Feb 20, 2008
Messages
4,899
Reaction score
177
Points
33
tepek la rege tt...org tak berminat nk beli kalau takde rege..
atau tt yg tak berminat nk jual :p
 

matlan

Passed Away
Joined
Apr 11, 2007
Messages
7,279
Reaction score
165
Points
73
nk letak rege pun memalu TT ni... leh main bisik2 la.... x jadi beli ler cam ni....
 

onlinetrader

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2010
Messages
6,113
Reaction score
193
Points
73
hehehhe oklah
harga RM110 je
xde brand ponya
tapi fungsi sama mcm branded punya...

Soalan : mengapa awak punya murah? ori ke?
Semuanya ori..murah kerana direct dri kilang
tidak dijenamakan jadi tiada kos iklan atau di MLM kan

Soalan : sama ke fungsi dengan yg berjenama?
Sama sahaja..cuma bila di jenamakan maka harga akan naik


DO YOU KNOW!!
7. Place a Quantum Scalar Pendant in your aquarium to keep your fish healthy. Place the pendant in your aquarium to keep your fish healthy, more energetic and make their colors more vibrant.
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register