Sep 3, 2008 #161 Kasyidi Active+ Member Messages 4,023 Paid Membership Joined Mar 1, 2007 Messages 4,023 Reaction score 1 Points 25 saya x dpt PM Cik Linda, Inbox penuh...minta PM saya ye.
Sep 4, 2008 #162 miiruss Fun Poster Messages 170 Joined Jul 16, 2008 Messages 170 Reaction score 4 Points 15 berminat ni..tp rm47 tu berat tu..huhu..ade sesape penah cube x?if terbukti 100% berjaye..at least blk modal..btau le..mmg konpom aku join~kekeke
berminat ni..tp rm47 tu berat tu..huhu..ade sesape penah cube x?if terbukti 100% berjaye..at least blk modal..btau le..mmg konpom aku join~kekeke
Sep 4, 2008 #163 L lindasabri Fun Poster Messages 573 Joined Oct 19, 2007 Messages 573 Reaction score 40 Points 20 miiruss said: berminat ni..tp rm47 tu berat tu..huhu..ade sesape penah cube x?if terbukti 100% berjaye..at least blk modal..btau le..mmg konpom aku join~kekeke Click to expand... Boleh..satu masa nanti mereka akan tunjuk screenhsot..but after 45 hari la..sbb zangocash nak review dulu.. 20 org telah ambil kelas (29 Ogos ke 3 September) Harga telah dinaikkan ke RM 57 Tetapi pd siapa yg dah PM dulu sebelum ni..harga masih harga lama..
miiruss said: berminat ni..tp rm47 tu berat tu..huhu..ade sesape penah cube x?if terbukti 100% berjaye..at least blk modal..btau le..mmg konpom aku join~kekeke Click to expand... Boleh..satu masa nanti mereka akan tunjuk screenhsot..but after 45 hari la..sbb zangocash nak review dulu.. 20 org telah ambil kelas (29 Ogos ke 3 September) Harga telah dinaikkan ke RM 57 Tetapi pd siapa yg dah PM dulu sebelum ni..harga masih harga lama..
Sep 4, 2008 #164 roszaimi01 Violates rules #13, #17 Messages 308 Joined Jun 21, 2008 Messages 308 Reaction score 23 Points 15 laaa.....maen forex je kawan2//
Sep 4, 2008 #165 L lindasabri Fun Poster Messages 573 Joined Oct 19, 2007 Messages 573 Reaction score 40 Points 20 roszaimi01 said: laaa.....maen forex je kawan2// Click to expand... Forex tidak boleh di buat as autoprofit (untung automatik) Tetapi perniagaan internet boleh.. (I pun forex trader)
roszaimi01 said: laaa.....maen forex je kawan2// Click to expand... Forex tidak boleh di buat as autoprofit (untung automatik) Tetapi perniagaan internet boleh.. (I pun forex trader)
Sep 4, 2008 #166 gihaz Active Member Messages 1,468 Joined Mar 19, 2008 Messages 1,468 Reaction score 71 Points 30 sexy_linda said: Forex tidak boleh di buat as autoprofit (untung automatik) Tetapi perniagaan internet boleh.. (I pun forex trader) Click to expand... Sokong.. forex kekadang profit kekadang loss, kekadang xpernah profit asyik loss jer... kalau perniagaan internet mybe profit jer...
sexy_linda said: Forex tidak boleh di buat as autoprofit (untung automatik) Tetapi perniagaan internet boleh.. (I pun forex trader) Click to expand... Sokong.. forex kekadang profit kekadang loss, kekadang xpernah profit asyik loss jer... kalau perniagaan internet mybe profit jer...
Sep 4, 2008 #167 L lindasabri Fun Poster Messages 573 Joined Oct 19, 2007 Messages 573 Reaction score 40 Points 20 Pada id name echesbest sila PM me..sbb MSN macam ada problem..I send u message but u cannot see...after 4 pm (04 September) ke 2 pagi I online balik Last edited: Sep 4, 2008
Pada id name echesbest sila PM me..sbb MSN macam ada problem..I send u message but u cannot see...after 4 pm (04 September) ke 2 pagi I online balik
Sep 4, 2008 #168 L lindasabri Fun Poster Messages 573 Joined Oct 19, 2007 Messages 573 Reaction score 40 Points 20 Pada id name xalimx.. I dah send PM pada you..nanti message me after 4 ptg hari ni ya..
Sep 4, 2008 #169 xalimx Super Active Member Messages 6,919 Joined Sep 14, 2006 Messages 6,919 Reaction score 61 Points 70 sexy_linda said: Pada id name xalimx.. I dah send PM pada you..nanti message me after 4 ptg hari ni ya.. Click to expand... erm....dah baca...nak msg ape lagi pas 4ptg?? any idea soklan nak dibagi?
sexy_linda said: Pada id name xalimx.. I dah send PM pada you..nanti message me after 4 ptg hari ni ya.. Click to expand... erm....dah baca...nak msg ape lagi pas 4ptg?? any idea soklan nak dibagi?
Sep 4, 2008 #170 W wfl Fun Poster Messages 592 Joined Nov 2, 2007 Messages 592 Reaction score 0 Points 10 kita tunggu n lihat skim cepat kaya org melayu...hehehe...