BTC USD 83,564.2 Gold USD 4,177.31
Time now: Jun 1, 12:00 AM

SFI - ezinfocenter.com

syda complete dan aku da beli starter eyeEarn $20.00. Next Step apa lagi bro?
 
Tp, gua x paham sngt arr.. Nengok duit2 mmng leh gelap mata.. :D

yg x fhm tu ar nk bg fhm ni...:)
itula tujuan thread ni dibuka..untuk promosi SFI dan bg penerangan untuk pemahamam ahli2 yg berminat dengan SFI ni khususnya dan berminat dengan keusahawanan amnya...peluang terbentang luas kepada sesiapa yang berminat untuk berjinak2 dan ingin memulakan perniagaan dari rumah...dengan company yg sudah kukuh-20tahun wujud dan 10 tahun pengalaman di internet, tiada apa lagi yg perlu diragui..u will love SFI....:D
 
Remember, there's no cost to register, and you can purchase the optional starter kit at any time (or never). No obligation. No risk.

best dia punya quote.
 
Tawaran Menarik!!!

I have an offer here...

One thing I like to do to help the newest members of my team is to
give them a free SFI gift certificate. If you're ready to get serious
with SFI right away, I will send you a $10 gift certificate you can
use towards SFI's most popular products. If you'd like to take
advantage of my offer, just send me an email at
[email protected] and mention the gift certificate.

One more thing:I also operate an advertising co-op you'll want to
consider participating in. The way the co-op works is I place ads for
SFI, and then everyone in my co-op gets a share of all the leads
generated. If you don't have experience in advertising, this is a
great way to start building your own lucrative marketing team. E-mail
me at [email protected] if you'd like the details on how you
can participate in my co-op.


Once again, welcome to SFI. I look forward to working with you!

Sincerely,
Lukman Shamsuddin
Lot 5-10, Blok B, Shermadeff Commercial Centre, KM 1.5 Jalan Patau-patau,
LABUAN, -- 87000
[email protected]

p/s: tawaran ini hanya terbuka kepada 10 orang yang pertama sahaja yang berminat untuk menjadi Executive Affiliate(EA).
-syaratnya seseoranf affiliate itu mestilah dah completekan Smart Start Training dan Affilate Profile terlebih dahulu.
 
Back
Top
Log in Register