BTC USD 84,143.2 Gold USD 4,146.64
Time now: Jun 1, 12:00 AM

scalping broker

boleh la pakat2 try broker2 yg di recommend kan di ats.. :)cgrock:)cgrock:)cgrock

khas untuk para scalper tegar.. :)paid:)paid:)paid

kalau mahu tambah lg senarai broker scalping teruskn.. lau citer pasal rebet skali..lg bagus.. :D bape pips min untuk layak makan rebet.. 1,2 @ 3? :D
 
umofx la best..ada toyol lg :D
 
so far geng2 bogel guna exness.. rules mmg xde stakat ni.. asalkan profit close je trus :))
 
Hello, everybody. I've been looking for a proper broker for trading. Since I use the scalping strategy. Whom could you recommend to trade with
 
Hello everyone. I'm gonna to earn on Forex. To my mind the best broker should to be found . I asked customer's support and watched reviews on chats and forums . The most popular are accentforex (10$ min deposit) and fxpro (500$). For scalping is better accentforex I think.
 
byk betul newbie duk iklan accentforex hehehe
 
kalau untuk scalping lebih baik pakai server 5 digit. semisal server europe kalau di insta. take profit 50 pips = 5 pips (4digit)
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12520
USD / JPY
157.802
GBP / USD
1.32390
USD / CHF
0.82873
USD / CAD
1.42594
EUR / JPY
177.560
AUD / USD
0.69513
Back
Top
Log in Register