BTC USD 82,537.9 Gold USD 4,194.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

scalp 1min v2

3 TP trades again.

I think no need to test or demo further, I will go live with it next Monday. I taknak demo lagi EA ni dah tunjuk kehebatannya, ia sudah bagi proof with all wins trades.

Thus far it is a 100% accuracy and 0% drawdown

semoga kita sama2 berjaya trade ea ni.

yes.. terbaik dr ladang.. :)paid:)paid:)paid
 
salam,

sekadar pandangan... maybe belh gabung ea nie ngan TEKNIK 1K pips seminggu atau 3K pips seminggu hehehehe :D ......
 
ko test buat TP brape tu?klau buat 10 lepas x?aku buat 4 je:)):))


haha...
aku buat 6 ajer tapi semua wins no lost trade satu pun xde...

saya ada research ea optimum settings bagi ea lain majority recommend take profit should be anywhere from 5 to 9

Keep the wins coming...
 
Perhh laju tul thread ni... aku baru abis menaip dah ketinggalan 1 page :D:D:D
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12311
USD / JPY
158.100
GBP / USD
1.32456
USD / CHF
0.83118
USD / CAD
1.42273
EUR / JPY
177.824
AUD / USD
0.69812
Back
Top
Log in Register