## Sarapan Pagi Anda Pada Pagi Ini?##

CG Sponsors




NYATAKAN SARAPAN PAGI KEGEMARAN ANDA...SILA PILIH


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

inna

Active Member
Joined
Jan 31, 2009
Messages
2,255
Reaction score
3
Points
25
weih dah malam la..
kasik pijak ini thread biar dia dok bawah2 jer
pagi sok baru kita gali balik kasi up ini thread:D
malam thread ni tak seswai dok kat atas la weii
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
weih dah malam la..
kasik pijak ini thread biar dia dok bawah2 jer
pagi sok baru kita gali balik kasi up ini thread:D
malam thread ni tak seswai dok kat atas la weii
boleh pulak main pijak2 ye:))
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
nasi lemak bungkus pilihan ku pagi ini
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,631
Reaction score
258
Points
91
roti tu cicah ngan apa? kari ke?
tak cicah dengan apa2 pun, setakat masukkan daging burger, tomato, salad dan diletakkan sos cili HPA dan mayonis....

setakat mengalas perut sampai tengahari...:)
 

qhyrul

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2009
Messages
110
Reaction score
0
Points
10
aku tgh goreng daging berger..
mini nk mkn.mamai lg nie.
dgn plastik skali aku goreng. :eek: :eek:
 

DaTuK_NasX

Active Member
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,200
Reaction score
3
Points
25
Tiap2 Pagi Mesti Minum Susu Alpha Lipid Tu La Sarapan Ku.. Haha :D:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register