BTC USD 51,045.7 Gold USD 1,783.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai salam maal hijrah

abdul_ir

Super Active Member
Messages
6,738
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
37
Points
70
salam semua...ape komen anda dengan ucapan 'salam maal hijrah'?
kat radio duk gune salam maal hijrah..

p/s;hanya nak tau pendapat n komen ahli cg semua...
 
Sponsored Post

abdul_ir

Super Active Member
Messages
6,738
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
37
Points
70
nak tau ade ke salam maal hijrah..

'salam 1malaysia' kan kene kaji semula..
 

chip555

Active Member
Messages
2,406
Joined
Dec 3, 2007
Messages
2,406
Reaction score
256
Points
51
Mana pegi mufti yang kuat bersuara tu......??? hilang dah ke?

Ahli kitab berkepentingan...... :(:(
 

BlueDream

Legendary Member
Messages
12,909
Joined
Apr 11, 2007
Messages
12,909
Reaction score
59
Points
120
ini kes tak puas hati ni :p
yg kat radio tu saper yg suruh dorang ucap salam maal hijrah :-?
seingat aku semua yg kat radio tu geng2 salam 1 malaysia :p
 

abdul_ir

Super Active Member
Messages
6,738
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
37
Points
70
ini kes tak puas hati ni :p
yg kat radio tu saper yg suruh dorang ucap salam maal hijrah :-?
seingat aku semua yg kat radio tu geng2 salam 1 malaysia :p

salam maal hijrah sama la mcm salam 1malaysia??
 

ulam

CG Top Poster Club
Messages
22,373
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Salam 1Malysia Haram & Bidaah.. :">
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register