Wanted Rumah kontena second hand

CG Sponsors




JAYPB

Active+ Member
Joined
Jul 31, 2009
Messages
3,546
Reaction score
4
Points
25
kami nak beli jika ada..
nak buat office utk urusan jual beli pasir kat tapak projek
kwsan penghantaran ulu mahang kulim...
 
Sponsored Post

REMEDY KARUNG GUNI

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 11, 2008
Messages
33,477
Reaction score
410
Points
136
kami nak beli jika ada..
nak buat office utk urusan jual beli pasir kat tapak projek
kwsan penghantaran ulu mahang kulim...
berapa unit nak beli tu?

nak yang dah siap pintu, tingkap, bumbung dan aircond ke?
 

Pak M

Active Member
Joined
Mar 26, 2010
Messages
1,957
Reaction score
281
Points
41
up la sket gambar.. baru mengancam..!! :D:D
 

JAYPB

Active+ Member
Joined
Jul 31, 2009
Messages
3,546
Reaction score
4
Points
25
anggaran harga 150k kebawah...
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
anggaran harga 150k kebawah...
fuh tinggi nya budget...rasanya kalau baru pun tak lebih RM30K kalau tak silap aku ler....ke TT terlebih 0 tu :-?
 

azrine

Legendary Member
Joined
Jul 22, 2008
Messages
14,535
Reaction score
560
Points
166
bentuk dia cam nie ker bro ..






kasik terang skit ..

hang just sebut jer nama dia ..


:)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register