BTC USD 85,284.9 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Robot Sabun( new)

Emmm....untuk EU nih...haritu aku pakai indicator lain untuk tentukan trend bertukar arah...Kompom tukar arah...tanpa segan silu aku closed je trade tuh...:)paid

ada ea ni still nak kena tgk trade ke bro?

p/s: anak murid baru :)cgrock
 
Emmm....untuk EU nih...haritu aku pakai indicator lain untuk tentukan trend bertukar arah...Kompom tukar arah...tanpa segan silu aku closed je trade tuh...:)paid

mujur sempat aku set SL kepada +30 pips. :D tadi hit SL tu, dapat la popit 30 pips. Alhamdulillah. :)paid
 
tanya sikit, sapa2 yang guna EA ni yg ori, setting TP utk EU tf 1m letak default 140 ke? ada satu post ni float 100 pips dah popit, geram je nk close manual. :D Ada sapa2 ubah tp tak? kalau ubah, berapa nilai tp recommended?

klau boleh set 25-50 pip untuk tp bro...:D:D:D

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Yes its true what Azam said that most non ECN broker will not give you the required spread in order to win. So just like myself, bought the software in Feb, put on a demo acc for a month was amazingly profitable that I have managed to double my acc in a month. When I put on a live account that's a different story. I have lost almost 80% of my capital. This is due to a very high spread given by the broker and thus your profitable trade become a huge lost. Anyway if you do intend to use them, please make sure you use an ECN broker. For bucketshop type of broker, you will not be successfull using the software.

I dont agree, if the broker increase the spread why dont you decrease your tp? I am absolutely sure you are using default setting...:D:D
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12610
USD / JPY
157.840
GBP / USD
1.32105
USD / CHF
0.83040
USD / CAD
1.42465
EUR / JPY
177.744
AUD / USD
0.69390
Back
Top
Log in Register