BTC USD 63,660.0 Gold USD 4,469.87
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Not Paying Quick-Get-Rich Program Malaysian Made - JinliCapital.com

:) Saya pun baru melihat rentak program sebegini. Saya nak mengusha. Berapa return income yg diperolehi sehari dengan $20?

weii..byk tul lah program skrg nieh mcm2 ada..
Sc..cashrev..splitindex..aeindex..esuissefund..dan skrg
JinLi capital plak..pening-pening..:confused:
pening bkn ape..pening mane nak carik modal lagik utk
join..:)

Takpe rieqeen... Slow and steady... Klu dpt untung dr hyip lain yg ko main tu, ko hantak la plak kat sini.. Ala.. Hentak ckit min dulu 20usd, tgk cmne nanti.. Klu ok, topup lagi.. :-)

:) Saya pun baru melihat rentak program sebegini. Saya nak mengusha. Berapa return income yg diperolehi sehari dengan $20?

Ooo.. Baru melihat ke... Takpe.. takpe.. Silakan Syed_Ikhwan... Welcome.. Return utk 20usd tu 2.25% daily sampai 100 hari.. klu main 20usd, mean sehari bleh dpt 0.45usd.. Klu stil tak phm gak, bleh YM aku kat [email protected] or sms aku 0138111879.. :-)

wah bagus la heidir..
boleh jadi support staff program kat sini
kalu camni...nice

wah bagus la heidir..
boleh jadi support staff program kat sini
kalu camni...nice

tq.. tq.. aku juz share ape yg aku tau jek... Sambil2 tu amik peluang ape yg ade. Aku try la promote kat sini.... Tak sangka la, sambutan dia bleh tahan... ko tak nak try dulu ke nicky81? Try min 20usd sudah ler.. Hehehe... :-)

tgk la dulu camane...hehe
tunggu payment dari hyip lain...
tp ciput je..haha

Hehehe... Takpe... slow slow...

Ari ni dpt lagi payment dr jinli... Good... :-)

Jin Li..
hmm..mcm name ubat jer..Tah2 invest dalam juat ubat tradisional cina kot..Tu hari invest kat kanteen :D..

Hahahha... Nama ubat lak dah.... Ye kot.. kui3... Ko tak try hentak kat sini ke overclock? Try min 20usd sudah ler.. :-)

meh........meh join baru dapat first ROI
0.45 jer semalam baru masuk
sini ade lebih sikit 2.25
try laaaa sesikit dulu:D

Back
Log in Register