BTC USD 49,137.5 Gold USD 1,785.74
Time now: Jun 1, 12:00 AM

poll - SIAPA YANG TAKSUB?

SIAPA YG TAKSUB KPD PEMIMPIN?


  • Total voters
    0

wHispering aLiph

Fun Poster
Messages
493
Joined
Aug 22, 2009
Messages
493
Reaction score
120
Points
23
-BERPIJAK DI BUMI YG NYATA LAGI TERANG-

siapa yg mengidolakn siapa?
siapa yg taksub kpd sesama m'sia beb?
please lah,jgn TAKSUB sngt...
***ADA ker sticker2 TUN trpampang kt kereta,moto,jamban,ruang tamu dll........
***MAKSUM kr "dia" tuh?
***kenapa RASULULLAH melarang sebarang bentuk LUKISAN,GAMBARAN mengzahirkn wajah baginda?kerana baginda xmahu umat2 islam kemudian hari jadi spt kaum NASARA(kristian)yg taksub,penyeleweng dan mengAGUNG2kn JESUS.
***SIAPA YANG TAKSUB NIE?(kontek di m'sia)
***UMNO ker?
***bersih sngt ker pemimpin2 yg MEREKA taksub sngt nie?(tgoklah sndiri kt Utube....)
***AGAK2 ANDA,SIAPA YANG TAKSUB ?
 
Sponsored Post

LoneRanger

Active Member
Messages
2,028
Joined
Jan 30, 2009
Messages
2,028
Reaction score
13
Points
25
ada sedara aku tempat solat dia kat dinding depan kiblat dia gambar pemimpin pujaan hati dia pakai serban.macam mana tu?
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Messages
25,324
Paid Membership
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,324
Reaction score
558
Points
176
wow siap ada thread baru....tapi mana pollnya?
 

LoneRanger

Active Member
Messages
2,028
Joined
Jan 30, 2009
Messages
2,028
Reaction score
13
Points
25
-kalau lempang,agak2 ko kene lempang balik x?kalau ye,better ko nasihat jer......:D

kalau aku lempang dia pun buat apa..kubur masing-masing..dari kecik dah belajar agama ..pandai-pandai la guna otak fikir...:eek:

kalau nasihat pun tak guna sebab dia mesti marahkan akui balik...tgk jela.Dgn org macam ni memang susah nak cakap.:eek:
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
kalau aku lempang dia pun buat apa..kubur masing-masing..dari kecik dah belajar agama ..pandai-pandai la guna otak fikir...:eek:

kalau nasihat pun tak guna sebab dia mesti marahkan akui balik...tgk jela.Dgn org macam ni memang susah nak cakap.:eek:

abih tu.. takkan nak gantung gambar rosmah plak... :eek::eek::eek::eek:
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
ntah apa punya isu daaa... ini isu bangkai je.. hehehehe
 

srikandi_syahid

Active Member
Messages
1,052
Joined
Oct 22, 2009
Messages
1,052
Reaction score
6
Points
25
kalau aku lempang dia pun buat apa..kubur masing-masing..dari kecik dah belajar agama ..pandai-pandai la guna otak fikir...:eek:

kalau nasihat pun tak guna sebab dia mesti marahkan akui balik...tgk jela.Dgn org macam ni memang susah nak cakap.:eek:

Biar btul,mne ada kisah kubur asing2,slp ari bulan psl kubur dia,awk pun kne....klu TGNA pengikut dia wat mcm tue mesti dia tgur....#:-S
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
Biar btul,mne ada kisah kubur asing2,slp ari bulan psl kubur dia,awk pun kne....klu TGNA pengikut dia wat mcm tue mesti dia tgur....#:-S

tepek gambar rosmah la... baru khusyuk solat
 
Sponsored Post
Top
Log in Register