pergaulan tanpa batas

CG Sponsors




shahrezalin

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2008
Messages
863
Reaction score
0
Points
10
btl ke pergaulan lelaki dan wanita sekarang dah mcm xde batas????yela sekarang ni mcm video yg x elok n x menyenangkan bersepah2 tau.. mmg la dunia semakin canggih tapi anak muda zaman sekarang dah salah gunakan teknologi ..
apa pendapat korang n apa cara untuk elakkan sme 2 terjadi
 
Sponsored Post

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
video 3gp tersebar meluas..hahaha
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
yake...biasalah...tu...dah buat rakam sendiri...
lepas tu sebar...nak publiciti murahan...
tapi jgn salahkan technology tau..
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
yake...biasalah...tu...dah buat rakam sendiri...
lepas tu sebar...nak publiciti murahan...
tapi jgn salahkan technology tau..
kdg2 dey all nk wat private collection jerk.

tp sbb da sengal sgt, member nk pinjam fon pegi bg jerk, terus kene bluetooth. :)paid
 

sis_zety

Active+ Member
Joined
May 10, 2008
Messages
3,830
Reaction score
10
Points
40
skang ni dah beleluasa pergaulan tanpa batas....
 

shahrezalin

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2008
Messages
863
Reaction score
0
Points
10
tp diorg ni x pk masa depan la... pk nak enjoy je
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
nak komen apa yer? Budak zaman sekarang dah advanced kot...
tatasusila masyarakat Melayu Islam dah kurang dalam diri mereka...
siapa nak dipersalahkan?
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (3 members and 0 guests)
Lynn_81, alonso+, SOUL86F


apa gi komen ler,
kan hang pakar dlm soal nie..:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register