peminat IRC dalnet mari masuk sini

CG Sponsors




MrDisc

Active Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
1,426
Reaction score
114
Points
38
Hoho...yang tak tahu nie biasa serba tahu... tak reti plak jd irchelper... :p

p/s: Aisehh.. taip command /dcc chat xmenjadi plak... :">


ircop tu apa pulak MrDisc, hahaha sori saya betul betul tak tahu :))
teruk sungguh saya ni, banyak betul saya kena belajar ni :D:D
 
Last edited:
Sponsored Post

MrDisc

Active Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
1,426
Reaction score
114
Points
38
bukan orang sebarang bro syamsoulcc..scripters nie... :D

seawal 6 tahun....memang superb lah..sbb masa tu komputer masih mahal...

desktop paling komen pun dalam 2-3k...laptop lg lah...rm5k ke atas...

kira bro bertuah lah sbb dapat guna kan komputer...pada zaman irc ni
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,488
Reaction score
2,116
Points
151
seawal 6 tahun....memang superb lah..sbb masa tu komputer masih mahal...

desktop paling komen pun dalam 2-3k...laptop lg lah...rm5k ke atas...

kira bro bertuah lah sbb dapat guna kan komputer...pada zaman irc ni
betul2.. aku kira bernasib baik jugak dpt ayah jenis yg bukan outdated punya org...
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,488
Reaction score
2,116
Points
151
bukan orang sebarang bro syamsoulcc..scripters nie... :D
haha...takda lahh.. aku bukan scripters.... tapi aku pernah tgk geng2 budak cc duk main script.... aku tak sempat belajar waktu tu...mmg tak reti script...
 

MrDisc

Active Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
1,426
Reaction score
114
Points
38
Hoho..takkan tgk jek sc khadled mardham bey by tok bomoh tue..kurang2 dah edit addon nya bagi laju nanti... :))

haha...takda lahh.. aku bukan scripters.... tapi aku pernah tgk geng2 budak cc duk main script.... aku tak sempat belajar waktu tu...mmg tak reti script...
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
10,034
Reaction score
522
Points
171
Aku masuk..ramai tak aktif
 
Sponsored Post
Top
Log in Register