BTC USD 40,417.6 Gold USD 1,866.25
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Pelbagai perkhidmatan berkaitan dgn kucing

may4ver

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
oic,itu lah psl mahal ek..yg kte punya tu kucing kampung je..
kuar modal rm500-800,pastu bila kucing tu beranak,katakan 3 ekor,then jual rm400 sekor dah untung ni..:D

betul gak tu...untung mmg untung

tp tak berkenan ker kucing yang 3 ekor tu...:D
 
Sponsored Post

may4ver

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
cepat..
promosi masih berjalan...:D
 

baein

Fun Poster
Joined
Jun 18, 2007
Messages
813
Reaction score
1
Points
15
aku nak cari pure maine coon.. aku minat giler sbb saiz dia besar dan berat dekat 10 kg.. mn nak cari yer..
 

husniezar

Active Member
Joined
Dec 17, 2008
Messages
2,478
Reaction score
8
Points
25
ala....letak la pic kt sni...waaaaa nk tgk...senang...syg kucing tauu...
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,193
Reaction score
604
Points
161
Dulu aku suka kucing,tapi taik dia busuk berak kat kapet alas depan,berak kt selipar adidas,berak kat kasut converse aku🤯Kucing ni suka spray feromone dia kat motor aku,bengang betulla,nak baling kasut kang hilang pulak kasut aku.🤬.ni kucing jalanan singgah rumah jiran,berak rumah aku.

Sekarang aku nampak aku tembak dengan air dettol guna botol spray beli kat DIY,laju gak pergi dia.satu dua hari dia tak datang,kalau kena muka kucing ni bersin,mendapat la tu kot.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register