Aug 17, 2010 #1 I inti_ inside Junior Member Messages 66 Joined Aug 2, 2007 Messages 66 Reaction score 0 Points 6 KAMI MEMPUNYAI BEKALAN PALM KERNEL SHELL KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA... [email protected]
KAMI MEMPUNYAI BEKALAN PALM KERNEL SHELL KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA... [email protected]
Aug 17, 2010 #2 N nicklim Freshie Messages 1 Joined Aug 17, 2010 Messages 1 Reaction score 0 Points 3 saya berminat, boleh jual kepada saya ke? maxis: 22 9- 6426
Aug 18, 2010 #3 advanzato Active+ Member Messages 3,298 Joined Apr 28, 2008 Messages 3,298 Reaction score 13 Points 25 inti_ inside said: KAMI MEMPUNYAI BEKALAN PALM KERNEL SHELL KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA... [email protected] Click to expand... Berapa tan metrik ada? Nak yang fresh...taknak yang kompos....
inti_ inside said: KAMI MEMPUNYAI BEKALAN PALM KERNEL SHELL KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA... [email protected] Click to expand... Berapa tan metrik ada? Nak yang fresh...taknak yang kompos....
Aug 20, 2010 #4 I inti_ inside Junior Member Messages 66 Joined Aug 2, 2007 Messages 66 Reaction score 0 Points 6 advanzato said: Berapa tan metrik ada? Nak yang fresh...taknak yang kompos.... Click to expand... Ade ...pls email your inquiry at [email protected]
advanzato said: Berapa tan metrik ada? Nak yang fresh...taknak yang kompos.... Click to expand... Ade ...pls email your inquiry at [email protected]
Aug 20, 2010 #5 I inspiron Active Member Messages 1,083 Joined Jul 12, 2008 Messages 1,083 Reaction score 7 Points 25 lokasi mana ni bro .. recently ramai yg cari PKS ni
Aug 20, 2010 #6 I inti_ inside Junior Member Messages 66 Joined Aug 2, 2007 Messages 66 Reaction score 0 Points 6 inspiron said: lokasi mana ni bro .. recently ramai yg cari PKS ni [/Q area johor Click to expand...
Aug 20, 2010 #7 I inspiron Active Member Messages 1,083 Joined Jul 12, 2008 Messages 1,083 Reaction score 7 Points 25 Quantity : 300,000 ~ 1,000,000MT/year requirement camni larat layan tak ...:-?
Aug 20, 2010 #8 I inti_ inside Junior Member Messages 66 Joined Aug 2, 2007 Messages 66 Reaction score 0 Points 6 inspiron said: Quantity : 300,000 ~ 1,000,000MT/year requirement camni larat layan tak ...:-? Click to expand... insyallah ade bro....
inspiron said: Quantity : 300,000 ~ 1,000,000MT/year requirement camni larat layan tak ...:-? Click to expand... insyallah ade bro....
Aug 20, 2010 #9 I inspiron Active Member Messages 1,083 Joined Jul 12, 2008 Messages 1,083 Reaction score 7 Points 25 inti_ inside said: insyallah ade bro.... Click to expand... menarik ni .. send company details ke [email protected]
inti_ inside said: insyallah ade bro.... Click to expand... menarik ni .. send company details ke [email protected]
Aug 20, 2010 #10 I inti_ inside Junior Member Messages 66 Joined Aug 2, 2007 Messages 66 Reaction score 0 Points 6 inspiron said: menarik ni .. send company details ke [email protected] Click to expand... ok my partner will contact you soonest
inspiron said: menarik ni .. send company details ke [email protected] Click to expand... ok my partner will contact you soonest