BTC USD 40,021.5 Gold USD 1,864.23
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Orang Putih Menangis Dengar Azan...

Sponsored Post

biggie80

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2010
Messages
3,293
Reaction score
802
Points
71
bila org kita nk insaf bila dgr azan???
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
org melayu dgr azan leh main2 bola lagi dipadang..
 

biggie80

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2010
Messages
3,293
Reaction score
802
Points
71
itu yg dkatakan sensitiviti org kita bila digugat sedangkan kita patut lebih sensitif pada perkara2 nurani sebegini...insya allah
 

ANAZUHUD

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 11, 2008
Messages
21,157
Reaction score
96
Points
125
org melayu dgr azan leh main2 bola lagi dipadang..

Bukan takat main bola lg bro ade yang siap tengah bercouple berdua2an kat taman bunga kebetulan taman bunga tue sebelah masjid :">
 

biggie80

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2010
Messages
3,293
Reaction score
802
Points
71
nau'zubillah...mudah2an Allah melindungi keluarga dan keturunanku dari murka Nya...insya Allah
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
Bukan takat main bola lg bro ade yang siap tengah bercouple berdua2an kat taman bunga kebetulan taman bunga tue sebelah masjid :">

macam pernah kulihat tapi dimana yaaa..
 

PiChA

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
2,621
Reaction score
3
Points
25
hmmmmm.....itu lah keindahan Islam...
 

man_spaq

Super Active Member
Joined
Feb 14, 2009
Messages
5,865
Reaction score
16
Points
65
kat malaysia x diterapkan sikap mcm kat arab nih...

sepatutnya bila dgr azan..semua kedai tutup..gi semayang...

tgk laa pemimpin kita camne...ermmmm
 

3series

Fun Poster
Joined
Mar 4, 2008
Messages
205
Reaction score
0
Points
10
Aku mmg pelik org kita nie....cuba tgk kat masjid kg baru tu time solat jumaat...dah lah time azan tu dia dok sembang bergurau senda.....imam baca kutubah pun dia tak hormat...sambil melantak boleh bersembang lagi sampai habis kutubah....nie yg btl2 depan masjid tu....yg jauh ntah lah....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register