ohhh isteriku..

CG Sponsors




oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
Seorang lelaki sedang melintas jalan bersama isterinya pada suatu petang.
Nasib malang menyebabkan dia kemalangan. Isterinya selamat tetapi si suami
mengalami impak dikepalanya menyebabkan dia koma selama beberapa hari.
Akhirnya si suami telah terjaga dari komanya.

Bila dia membuka matanya, dia dapati isterinya sedang bersedih disisinya. Si
suami pun memegang tangan isterinya sambil berkata dengan suara penuh
kesayuan; " Ayang sentiasa disisi abang tak kira masa. Masa abang tengah
belajar di U dulu pun, abang sering gagal, dan ayang sentiasa berada di sisi
memberi dorongan supaya abang terus mencuba..."

Si isteri menjadi sayu. Si suami menambah " Masa abang tengah cari kerja
dulu pun, abang gagal nak dapatkan sebarang jawatan dalam iklan, ayang masih
di sisi, tanpa jemu. Siap tolong carikan dalam paper lagi jawatan kosong
untuk abang..."

Air mata si isteri bergenang. Disekanya air mata dengan hujung baju. "Bila
abang dah dapat kerja, abang kerja sunguh-sungguh untuk kita. Tapi
bertahun-tahun tiada kenaikan gaji dan pangkat. Hinggalah sekarang ....
ayang masih di sisi abang.

"Dan baru ni abang dah terlepas kontrak RM5j hanya kerana silap yang kecil,
abang dipecat dengan notis 24 jam, ...ayang masih disisi.

Mata si suami pula bergenang, "Dan.. sekarang abang terlantar disini. Bila
abang sedar ayang masih juga disisi." Esakkan si isteri bertambah kuat...

Si suami berkata lagi, "Abang rasa ayang ni bawak suwey la .... BERAMBUS KAU
SEKARANG!!
 
Sponsored Post

syuhada

Banned
Joined
Oct 15, 2010
Messages
84
Reaction score
2
Points
11
:((
sampai hari abang berkata begitu pada dinda:((
baiklah...dinda pergi..takkan kembali
...
sapa lagi nak sambung cerita???hihi:D
 

azam575

CG Hardcore Club
Joined
Jul 19, 2007
Messages
99,045
Reaction score
830
Points
576
hahahahahaha...... ada ke dia kata bini dia bawa suwey ...... cait... takda belajar agama punya suami.....wakakakakaka
 

TITANIUM

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2008
Messages
6,365
Reaction score
13
Points
65
hahahaha.....
klu ada la lelaki mcm ni...
mmg nk kena flying kick
 

moxmeng

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2010
Messages
2,976
Reaction score
8
Points
25
hahahhahhaha
terbaik pnye suami:)):)):)):))
ssah nk vr suami mcm ni:)cgrock:)cgrock
 

Policeark

Fun Poster
Joined
Mar 2, 2010
Messages
999
Reaction score
0
Points
10
ini pasangan suami isteri cina...sbb 2 kate bini die suwey...die xtau ke yang die yang suwey...
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
hampehnye laki, kalau aku memang dah lame ceraikan je laki tu :))
 

zkae

Freshie
Joined
Oct 19, 2010
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
cilaka punya laki.. bini punya baik leh wat mcm tue..
ish3.. patut2..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register